اتباع غیر مجاز شهرستان بهارستان به کشورشان بازگشتند


اتباع غیر مجاز شهرستان بهارستان به کشورشان بازگشتند

به گزارش رکنا،عبداله نوحی روز یکشنبه در خصوص طرح بازگشت اتباع غیر مجاز به کشورشان اظهار داشت: اجرای طرح جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز با همکاری دادستانی و فرماندهی انتظامی شهرستان انجام می...

به گزارش رکنا،عبداله نوحی روز یکشنبه در خصوص طرح بازگشت اتباع غیر مجاز به کشورشان اظهار داشت: اجرای طرح جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز با همکاری دادستانی و فرماندهی انتظامی شهرستان انجام می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۸۲۰ نفر در این شهرستان دستگیر شده‌اند که ۷۰۰ نفر از آنها اتباع غیرمجاز بوده و برای برگشت به کشورشان تحویل اردوگاه های مراقبتی شدند.

فرماندار بهارستان ادامه داد: در ۶ ماهه دوم سال گذشته نیز ۲۹۰۰ نفر دستگیر و ۸۰۰ نفر از آنها غیر مجاز بودند که بعد از طی مراحل اداری به کشور متبوع تحویل شدند.

نوحی با اشاره بر عزم جدی مسئولان برای برخورد قاطع با اتباع غیرمجاز تاکید کرد: در خصوص طرد اتباع غیرمجاز با تمام توان و ظرفیت کارها را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: بر اساس آمارهای رسمی بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان بهارستان را مهاجران اتباع تشکیل می‌دهند که ساماندهی و جمع آوری مهاجران غیرمجاز از مهمترین دغدغه‌های مسئولین و مردم این شهرستان تبدیل شده است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.


اتباع غیر مجاز شهرستان بهارستان به کشورشان بازگشتند

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرار مرد مازندرانی از سگ ولگرد منجر به تصادف او شد + فیلم