مرد عنکبوتی اهواز قصد خودکشی داشت پلیس او را هدف گرفت + فیلم و جزییات


مرد عنکبوتی اهواز قصد خودکشی داشت پلیس او را هدف گرفت + فیلم و جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز به خبرنگار رکنا گفت: بنا به گزارش مرکز پلیس 110 در پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از منازل در یکی از خیابان های اصلی...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز به خبرنگار رکنا گفت: بنا به گزارش مرکز پلیس 110 در پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از منازل در یکی از خیابان های اصلی اهواز، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق دردستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

رئیس پلیس اهواز اظهار داشت: در این راستا ماموران کلانتری 12 سی متری اهواز با گشت زنیهای هدفمند و بررسی همه جانبه سارق را درخیابان مشاهده نمودند که سارق به محض دیدن مأمورین اقدام به فرار نمود و از بالای پشت بام منازل و شکستن شیشه تراسها وارد خانه شهروندان اهوازی گردید و برای فرار از چنگال قانون پلیس را تهدید به خودکشی کرد.

در نهایتا باهوشیاری مأموران پلیس کلانشهر اهواز وحضور آتش نشانی و اورژانس 115 مأموران ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت متهم شلیک و او وی را زمینگیر کردند.

رئیس پلیس کلانشهر اهواز گفت: متهم که فردی سابقه دار است در بازجویی‌های پلیس به چند فقره سرقت از منازل در اهواز اعتراف کرد

متهم پس از تشکیل پرونده جهت مداوا با آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

علی رنجکش


مرد عنکبوتی اهواز قصد خودکشی داشت پلیس او را هدف گرفت + فیلم و جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام چند شبکه کلاهبرداری هرمی