اجرای23پروژه آبی در اصفهان توسط پترو پالایش اصفهان/تحویل 20میلیون لیتر گازوئیل یورو5 به کلانشهرها


اجرای23پروژه آبی در اصفهان توسط پترو پالایش اصفهان/تحویل 20میلیون لیتر گازوئیل یورو5 به کلانشهرها

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به تعریف ۴۶۰پروژه با۶.۲میلیارد یورو اعتبار گفت: در دنیای کنونی برای اینکه از رقبل عقب نمانیم، باید فناوری داشته...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان با اشاره به تعریف ۴۶۰پروژه با۶.۲میلیارد یورو اعتبار گفت: در دنیای کنونی برای اینکه از رقبل عقب نمانیم، باید فناوری داشته باشیم تحریم هستیم و فناوری به ما نمی فروشند ولی خوشبختانه در هلدینگ پترو پالایش اصفهان از سال قبل تاکنون ۱۰۰میلیون یورو تجهیزات خریداری کردیم.

وی با اشاره به اینکه هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد و از رقبای خود پیشی بگیرد افزود:ما در این زمینه تلاش کرده ایم تا برای پیوستن به جمع ۵۰۰ شرکت برتر دنیا تامین لیسانس و استاندارد دنیا و دانش فنی را داشته باشیم، ما با بررسی آخرین تکنولوژی های روز دنیا در سطح شرکت ها به بررسی ابعاد موضوع می پردازیم و از این روش مسایل را حل کنیم .البته مدیریت مهمترین و تکمیل کننده همه بخش های این مثلث است که مجموعا می توانیم به رشد ۸ درصد و مقوله ای که مد نظر مقام معظم رهبری است دست یابیم و به شعار نامگذاری شده جهش تولید با مشارکت مردم دست پیدا کنیم .

هلدینگ 3وی بااشاره به بهره برداری از طرح DHT به عنوان یک مگا پروژه که سهم تولید گازوئیل یورو ۵ را در این شرکت به ۱۰۰هزار بشکه در هلدینگ پترو پالایش اصفهان رساند گفت: این طرح ۱۶ماه زودتر بهره برداری شد و اکنون 20 میلیون لیتر گازوئیل یورو 5 را تحویل کلانشهرهای کشور می دهیم.

دکترقدیری ،با اشاره به راه اندازی شرکت حمل و نقل در پترو پالایش اصفهان که موفق به راه اندازی ایر لاین شده است افزود:برای پالایشگاه اصفهان در حال ایجاد خط آهن هستیم تا بخش ریلی راه اندازی کنیم و با توجه به اینکه کشورهای هدف را صادراتی مد نظر داریم از طریق خط آهن فراورده های نفتی را به اسکله دریایی برای صادرات انتقال می دهیم.

وی با اشاره به پروژه واحد تصفیه هیدروژن که ۴۰تن گوگرد را از نفت سفید جدا سازی می کند این طرح در ۱۳ ماه برای اولین بار در دنیا با این مدت زمان و حجم انجام شد دراین پروژه ۳۱هزار بشکه نفت سفید گوگرد زدایی میشود. که در سال جاری بهره برداری میشود.

هلدینگ2مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، با اشاره به سرعت اجرای پروژه ها در پالایشگاه اصفهان گفت: طرح بسیار مهمی در پالایشگاه اصفهان توسط بانوان اجرا میشود .

وی با اشاره به اینکه ما در بحث زنجیره ارزش به صورت حرفه ای و دقیق وارد شده ایم افزود: طرح های راکد مانده را فعال نمودیم ویکی از طرح ها که ۱۵سال مسکوت بود را فعال نمودیم و تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر قدیری افزود:احداث پارکینگ به ظرفیت ۲۴۰۰ خودرو همچنین درختکاری در ۱۱۵۰هکتار از اراضی پالایشگاه که طی ۳سال این درخت ها رشد خواهند کرد .

وی با اشاره به اینکه ۲۳پروژه آبی در اصفهان توسط پترو پالایش اصفهان تعریف شده است افزود:نقاط ضعف را به نقطه قوت تبدیل کرده ایم .

منبع: روابط عمومی هلدینگ پترو پالایش اصفهان


اجرای۲۳پروژه آبی در اصفهان توسط پترو پالایش اصفهان/تحویل ۲۰میلیون لیتر گازوئیل یورو۵ به کلانشهرها


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس