استاندار تهران: بانوان با حفظ حجاب و مردان با خدمت صادقانه به وصیت شهدا عمل کنند


ایلنا: استاندار تهران با تاکید بر عمل به وصیت شهدا گفت: بانوان با حفظ حجاب و عفاف و مردان با خدمت صادقانه به وصیت شهدا عمل کنند. علیرضا فخاری در اجــلاســـیه ۷۲۰ شــهــید دانــش آمــوز استان تهران که به میزبانی شهرستان ورامین و با حضور حجت...

استاندار تهران:

بانوان با حفظ حجاب و مردان با خدمت صادقانه به وصیت شهدا عمل کنند

ایلنا: استاندار تهران با تاکید بر عمل به وصیت شهدا گفت: بانوان با حفظ حجاب و عفاف و مردان با خدمت صادقانه به وصیت شهدا عمل کنند.

علیرضا فخاری در اجــلاســـیه ۷۲۰ شــهــید دانــش آمــوز استان تهران که به میزبانی شهرستان ورامین و با حضور حجت الاسلام محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار ولی زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، ائمه جمعه قرچک ، جوادآباد و خیرآباد، درویشی فرماندار ویژه ورامین و دیگر مسئولین ارشد استانی و شهرستانی در شهدای گمنام ورامین برگزار شد، اظهار کرد: شهدا پایان نیافتنی هستند با درک مسیر آنان می توانیم به عظمت، بینش و اندیشه هایشان پی ببریم.

فخاری با بیان اینکه شهدا هدایتگر، قدرت بخش و موجب عزت و افتخار یک ملت هستند، گفت: شهدا با اراده ای قوی، خودسازی و ایثار در جایگاه شهادت قرار گرفتند و فقط کسانی که کربلای ۵، والفجر ۸ و عملیات خیبر را درک کرده اند می دانند شهادت چگونه است.

وی با اشاره به اینکه شهدا با اراده ای قوی ایستادند و از بسیاری چیزها عبور کردند، افزود: برای شناخت شهدا باید راه آنان را شناخت و مسیر آنان را ادامه داد‌.

استاندار تهران با انتقاد از کسانی که نسبت به بیت المال بی توجه هستند بیان کرد: شهدای کربلای ۵ با این نیت که به بیت المال آسیبی نرسد پوتین هایشان را از پا در آوردند، لذا شایسته نیست که امروز برخی موارد در مواجهه با بیت المال دیده شود.

بنابراعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، فخاری با تاکید بر مرور مسیر شهدا گفت: اگر میخواهیم بدانیم که در مسیر شهدا هستیم یا نه باید ضمن خدمت بی منت به مردم از ریا و خودپسندی دوری کنیم، باید بدانیم که در کدام سمت ایستاده ایم.

وی عمل به وصیت شهدا را بسیار مهم دانست و افزود: ولایتمداری، مقاومت در برابر دنیای رنگارنگ، دوری از غرور و کبر، ایثارگری و اخلاص، عدالت محوری و اطاعت از فرمان خدا از وصیت های شهیدان است.

استاندار تهران سفارش شهدا به حفظ عفاف و حجاب را نیز مهم دانست و عنوان کرد: حجاب اصلی ترین موضوع دین و انقلاب ماست، بانوان و دختران ما آگاه باشند که دشمن اول به سوی نمادها حمله و سپس برای آنها جایگزین می گذارد، مردان نیز با خدمت صادفانه به کشور به وصیت شهدا‌ عمل کنند.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(ویدیو) آجودان احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست جمهوری شد!