برنامه منسجم فردا موتورز برای عرضه ام‌ جی به بازار


برنامه منسجم فردا موتورز برای عرضه ام‌ جی به بازار

افتتاح شوروم مرکزی ام جی در چهارراه پارک‌وی تهران (مکانی که زمانی قرار بود شوروم مرکزی جگوار و لندروور - رنجروور باشد) حاوی سه پیام مهم است؛ نخست اهمیت برندینگ برای این خودرو چینی (بریتانیایی سابق) است.

همچنین این مساله از برنامه گسترده و منسجم واردکننده برای عرضه مدل‌های مختلف این برند حکایت می‌کند و درنهایت هدف از معرفی حرفه‌ای و انتخاب شوروم لاکچری برای این برند، قدرت‌نمایی آن در برابر سایر برندهای چینی وارداتی است. حال باید دید این بار ام جی با حضور متفاوت خود در بازار ایران چگونه خواهد درخشید؟

این برند بین سال‌های ١٣٨٤ تا ١٣٩٧ با شرکت‌های دیگری در بازار کشورمان حضور یافت؛ اما هر بار به‌دلیل تحریم‌های ظالمانه مجبور به عقب‌نشینی از بازار ایران شد. اما این بار قرار است فردا موتورز با یک تیم و اقدامات حرفه‌ای حضور متفاوتی از ام جی را در بازار ایران به‌نمایش بگذارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت کارخانه ای محصولات سایپا (خرداد 1403)