برنامه بختیاری‌زاده برای کلین‌شیت مقابل پرسپولیس


برنامه بختیاری‌زاده برای کلین‌شیت مقابل پرسپولیس

استقلال خوزستان روز بدی مقابل نساجی پشت سر گذاشت و اکنون آنها امیدوار به بازیابی روحی و حضور موفق در دیدار حساس این هفته برابر پرسپولیس هستند.

به گزارش "ورزش سه"، حتی شکست 4 گله مقابل نساجی قائمشهر نیز باعث نشده تا آبی‌های خوزستانی نسبت به جدال با پرسپولیس ناامید باشند. در دور رفت رقابت‌ها نیز شاگردان سیروس پورموسوی بعد از شکست مقابل نساجی در قائمشهر در بازگشتی موفق برابر تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی، شانس دستیابی به سه امتیاز را نیز داشتند که در نهایت اما به تساوی 2-2 و تقسیم امتیازات رضایت دادند.

سیروس پورموسوی اما کاملا این روزها عصبانی از عملکرد شاگردانش است که هفته‌ها علی‌رغم حضور در پایین جدول، نمایش کیفی آنها با احترام از سوی اهالی فوتبال یاد می‌شد در آخرین بازی اما کاملا ناامیدکننده ظاهر شدند و شرایط بقا را نیز سخت کردند.

اتفاقی که با تصمیم جنجالی سرمربی استقلال خوزستان در همان دقایق ابتدایی نیمه اول نیز همراه بود و او حسن پورحمیدی را از زمین بیرون کشید و فرزین گروسیان را به میدان فرستاد.

اما اکنون همه چیز متفاوت شده است؛ آنها به دنبال آرام کردن جو و ایجاد ذهنیت برنده و امیدوار در اردوگاه خود هستند تا یک بازگشت دوباره داشته باشند. سه هفته از لیگ باقی مانده و تک تک دقایق آن می‌تواند به عنوان یک فرصت ویژه برای این تیم محسوب شود.

فرشاد بختیاری‌زاده مربی گلرهای استقلال خوزستان طی روزهای اخیر یکی از سخت‌ترین ماموریت‌ها را داشته و در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با پرسپولیس نیز به دنبال ایجاد فضایی مناسب برای آمادگی ذهنی و روانی بین شاگردانش است. فرزین گروسیان و حسن پورحمیدی به عنوان دو گلر آبی‌ها به دنبال این هستند تا بار دیگر اعتماد سیروس پورموسوی را جلب کرده و طی دقایق باقی‌مانده بتوانند نقش منجی تیم خود را به بهترین شکل ایفا کنند. گروسیان فصل گذشته و در ترکیب نفت آبادان این شرایط را به بهترین شکل درک کرده و توانست معجزه را به همراه تیمش رقم بزند. پورحمیدی نیز به شکلی دیگر آن را به سرانجام رساند و با بهترین عملکرد در مسیر صعود استقلال خوزستان، مرد مورداعتماد دروازه این تیم لقب گرفته بود. دو دروازه‌بانی که باید طی 270 دقیقه باقی‌مانده به بهترین شکل خود را مهیای معجزه دیگری کنند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی