جایگاه هواداران استقلال خوزستان کجاست


جایگاه هواداران استقلال خوزستان کجاست

در سامانه بلیت فروشی دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان جای هواداران تیم میهمان مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، معمولا در بازی‌های خانگی تیم پرسپولیس هواداران تیم میهمان در سکوهای جنوب غربی طبقه اول می‌نشینند و تیم شهر خودشان را تشویق می‌کنند که در نهایت تعدادشان غیر از یکی دو بازی مثل تقابل با تراکتور و سپاهان آنقدر زیاد نیست.

برای بازی مقابل استقلال خوزستان از روز گذشته بلیت فروشی اینترنتی آغاز شده اما هیچ بلیتی برای سکوهای ضلع جنوبی و طبقه اول ورزشگاه فروخته نمی‌شود.

در نگاه اول به نظر می‌رسد ماجرای پیرمرد سپاهانی و تقابل هواداران سپاهان و خانم‌های پرسپولیسی در بازی گذشته باعث شده جایگاه هواداران تیم میهمان بلیت فروشی نداشته باشد اما از طرفی با توجه به اینکه بلیت فروشی بدون کارت هواداری از ساعت 16 امروز آغاز می‌شود شاید تعدادی بلیت برای هواداران تیم میهمان در همان جایگاه اختصاص یابد.

بدون شک با توجه به موقعیت خطرناک استقلال خوزستان در جدول و احتمال سقوط این تیم عده‌ای از هواداران متعصب آبی‌های اهواز به تهران خواهند آمد تا از تیم محبوب خودشان در بازی با پرسپولیس حمایت کنند.

جالب اینکه استقلال خوزستان از هواداران استقلال تهران هم خواسته بود برای حمایت از همنام اهوازی که می‌تواند سد راه قرمزها در تعقیب آبی پوشان تهرانی شود به ورزشگاه آزادی بیایند اما با توجه به همزمانی بازی‌ها، هواداران استقلال در همان ساعت پای تلویزیون خواهند بود تا دیدار تیم محبوب خودشان در قائمشهر را تماشا کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گلر ذخیره پرسپولیس: از بیرانوند یاد می‌گیرم