گفتمان انقلاب اسلامی ماهیت رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد


گفتمان انقلاب اسلامی ماهیت رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بلندی و اندیشه گفتمان انقلاب اسلامی است که ماهیت رژیم صهیونیستی را در چهل و پنج سال گذشته به افکار عمومی دنیا نشان داد و امروزه مردم جهان به این موضوع واقف شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سردار رمضانعلی شریف روز یکشنبه(۳۰ اردیبهشت ماه) در محل سالن جلسات سپاه پاسداران انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه کشور ما ایران در مواجه با یک تهاجم فرهنگی سازمان یافته قرار دارد، اظهار کرد: در چهل و پنج سال گذشته تا کنون نیز همواره جمهوری اسلامی در معرض تهاجم رسانه ای دشمن قرار دارد و مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گزاره های خبری رسانه های دشمن در تلاش برای تخفیف دادن دستیابی و قدرت ما به تجهیزات نظامی بروز دنیا در حوزه نظامی و دفاعی کشور است، افزود: در جریان خبری جنگ اوکراین اعلام می شود اگر پهباد های ایران در اختیار روسیه قرار نگرفته بود سرنوشت این جنگ به گونه دیگری رقم می خورد ولی در عملیات وعده صادق برخلاف واقعیت ها بود که این موضوع نشان از دوگانه بودن رسانه های خبری دشمن است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ماهیت و جنایات رژیم صهیونیستی را فریاد می زدند، گفت: چهل و پنج سال طول کشید تا امروزه دانشگاه های اروپا و آمریکا فریاد سر دادند که رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و نژاد پرست است.

سردار شریف تصریح کرد: در حال حاضر دنیا به این موضوع واقف شده است که این بلندی و اندیشه گفتمان انقلاب اسلامی است که ماهیت رژیم در چهل و پنج سال گذشته به افکار عمومی دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه رسانه های آمریکایی، اروپایی و بویژه صهیونیستی در تلاش بودند که موضوع فلسطین و اشغال این سرزمین به فراموشی سپرده شود، بیان کرد: مردم ایران و گفتمان انقلاب اسلامی هرساله در روز قدس فریاد سر داد و بازخوانی پرونده کرد و اجازه نداد موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هفتاد و پنج سال از اشغال سرزمین فلسطین میگذرد گفت: روند قدرت نمایی صهیونیست ها مهار و ضربات امت اسلامی بر آنها تأثیرگذارتر شده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی استقلال را و رهایی از استکبار را برای همه مردمان کره زمین فریاد می زند، افزود: دشمن درصدد مهار گفتمان انقلاب اسلامی است، ولی مردم ایران در مقابل حق ایستادگی کردند چرا که حق پیروز و باطل رفتنی است.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تلاش برای مهار آتش در منطقه اشکفت شیری گچساران ادامه دارد