سوپرجام هم پر/ نفرین کین: بایرن تا 2025 هم جام نمی‌گیرد


سوپرجام هم پر/ نفرین کین: بایرن تا 2025 هم جام نمی‌گیرد

بایرن مونیخ با سوم شدن در بوندسلیگا شانس حضور در سوپرجام آلمان را از دست داد و قطعا تا می 2025 نمی‌تواند به هیچ جامی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین به امید کسب اولین عنوان قهرمانی دوران حرفه‌ای خود در تابستان گذشته به بایرن پیوست. باشگاهی که تقریبا کسب یک جام در هر فصل برایش اتفاقی عادی بود ولی امسال همه چیز تغییر کرد. کین به باشگاهی رفت که یازده فصل متوالی توانسته بود قهرمان بوندسلیگا شود ولی بایرن هم از نفرین ستاره انگلیسی در امان نماند.

2023605

دیروز اوضاع حتی بدتر نیز شد. تیم باواریایی در زمین هوفنهایم 0-2 پیش افتاد، اما در نیمه دوم فاجعه بار 4-2 شکست خورد. بایرن بدون حضور کین در زمین (او هنوز به دلیل مصدومیت غایب است) در بوندسلیگا سوم شد و این به آن معناست که آنها در سوپرجام بازی نخواهند کرد. به این ترتیب کین حداقل تا می 2025 نیز با بایرن موفق به کسب جام نخواهد شد. بایرن فقط یک مساوی می‌خواست تا رتبه دوم را قطعی کند.

در آلمان، سوپرجام بین قهرمان لیگ (بایرلورکوزن) و قهرمان جام حذفی (بایر یا کایزرسلاترن) برگزار می‌شود. اگر لورکوزن جام حذفی را نیز ببرد، سوپرجام بین قهرمان لیگ و نایب قهرمان لیگ خواهد بود در حالی که بایرن رتبه دومی را هم دیروز از دست داد.

کین البته با تیم ملی انگلیس در تابستان شانس قهرمانی در یورو 2024 را خواهد داشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نفرات برتر مسابقات موتوراندرو قهرمانی کشور