فیکس در آخرین بازی فصل؛/ طلسم‌شکنی جهانبخش پس از 6 ماه(عکس)


فیکس در آخرین بازی فصل؛/ طلسم‌شکنی جهانبخش پس از 6 ماه(عکس)

ملی‌پوش ایرانی فاینورد پس از مدت‌ها و در آخرین دیدار فصل به ترکیب تیمش مقابل اکسلسیور رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و چهارم و پایانی فصل لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه د کویپ روتردام به مصاف تیم رده شانزدهمی و گزینه سقوط اکسلسیور خواهد رفت.

علیرضا جهانبخش که آخرین بار 6 ماه و هفت روز قبل در مسابقه لیگ اردیویسه هلند مقابل آلکمار و باشگاه سابق خود در ترکیب فاینورد قرار گرفته و پس از آن بعضا به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌رفت، امروز دوباره به جمع 11 نفر اصلی بازگشته و از ابتدا برابر اکسلسیور بازی می‌کند.

ملی پوش ایرانی فاینورد در فصل 24-2023 لیگ اردیویسه هلند فقط دو بار در هفته‌های دوم و دوازدهم مقابل تیم‌های اسپارتا روتردام و آلکمار در ترکیب تیمش قرار گرفته بود که امروز دوباره این شانس را به دست آورد تا از ابتدا برابر اسپارتا روتردام به میدان برود.

2023604

جهانبخش غیر از فصل 19-2018 و نخستین سال حضورش در برایتون که موفق به گلزنی در لیگ برتر انگلیس نشد، در تمام فصول اخیر توانسته بود این کار را انجام بدهد و امروز هم امیدوار است طلسم‌شکنی کند و در شانزدهمین بازی خود در این فصل در لیگ اردیویسه هلند اولین گل را بزند.

تیم فوتبال فاینورد با کسب 81 امتیاز در 33 دیدار اخیرش نایب قهرمانی و صعودش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مغانلو روی گل 16 قفل شد؛/ شهریار بهترین موقعیت فصل را از دست داد!