آغاز اسکان تابستانه فرهنگیان از پایان خردادماه


آغاز اسکان تابستانه فرهنگیان از پایان خردادماه

مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خردادماه ۱۴۰۳ است.

مهدی نیک‌فر؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز فعالیت ستاد مرکزی اسکان موقت تابستان فرهنگیان اظهار کرد: ابلاغ اعضای ستاد اسکان موقت تابستان فرهنگیان در استان‌ها صادر شده است و برای تقسیم وظایف اعضای ستاد تشکیل جلسه شد.

وی ضمن تاکید بر برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای ستاد و عوامل اجرایی در دهه اول خردادماه سال جاری عنوان کرد: بازدید از مدارس تحت پوشش طرح و توصیه‌های لازم به مدیر و سرایدار مدرسه در دستور کار است و پس از ارزیابی زیرساخت‌های اجرای اسکان، تجهیزات لازم بین مدارس توزیع می‌شود.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خرداد 1403 است و 2 هزار و 258 مدرسه به همراه 18 هزار و 587 کلاس، 424 مرکز آموزشی رفاهی، 3 هزار سوئیت در 300 اردوگاه و 2 هزار اتاق در 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان میزبان مسافران اسکان موقت تابستان فرهنگیان است.

آغاز اسکان تابستانه فرهنگیان از پایان خردادماه

نیک‌فر تعداد مسافران پذیرش شده در تابستان 1402 را 4 میلیون نفر روز خواند و گفت: پیش‌بینی می‌شود میزان پذیرش مسافر و اسکان موقت تابستان فرهنگیان 20 درصد افزایش داشته باشد و پذیرش مسافر به دو شیوه حضوری و آنلاین از طریق سایت Eskan.medu.ir صورت می‌پذیرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فوری / تراکتور به هیات فوتبال تبریز واگذار شد + سند