پاسخ رد به درخواست بازی در پارک به جنایت منجر شد


پاسخ رد به درخواست بازی در پارک به جنایت منجر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه امسال، ماموران انتظامات بیمارستان بهارلو در تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک مرد جوان اهل کشور افغانستان روی تخت بخش اورژانس را به پلیس اطلاع دادند که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شده و با جسد مردی حدوداً ۲۷ساله مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مقتول در جریان درگیری در یکی از پارک‌های جنوب تهران قربانی جنایت شده است.

وی با بیان اینکه تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم به پارک موردنظر رفتند، گفت:‌ کارآگاهان در جریان تحقیقات میدانی، قاتل ۲۸ ساله اهل کشور افغانستان را حدود یک ساعت پس از ارتکاب جنایت در محله رازی شناسایی و دستگیر کردند. این فرد خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفت و به ماموران گفت که در پارک حضور داشته و چند پسر جوان در حال توپ‌بازی بودند. او هم می‌خواسته در بازی شرکت کند اما پسر جوانیبا پرخاشگری و چشم در چشم شدن او را بازی نداده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: به‌دلیل همین موضوع، درگیری میان این فرد و چند جوان شکل گرفت و در نهایت و در جریان این نزاع، متهم بینی فردی که به او پرخاش کرده بود را با ضربه چوب شکسته است. پس از آن این فرد به خانه‌شان رفت اما دقایقی بعد پنج نفر دیگر از آشناهای او به‌قصد انتقام‌گیری با چوب و چاقو، وارد پارک شدند که در این میان مرد جوانی با یک چاقو به‌سمتش حمله‌ور شده است که متهم در همان لحظه چاقو را از دست مقتول گرفته و یک ضربه به بدنش وارد کرده و متواری شده است.

ولی‌پور گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و اعتراف متهم به قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی بررسی‌های خود را در رابطه با این جنایت هولناک ادامه دهند. همچنین با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای نامه به دفتر رهبری درباره واکسن HPV