جذاب‌ترین قابلیت گوشی Galaxy S21 FE سامسونگ برای علاقه‌مندان به عکاسی عرضه شد


جذاب‌ترین قابلیت گوشی Galaxy S21 FE سامسونگ برای علاقه‌مندان به عکاسی عرضه شد

اپلیکیشن Camera Assistant یک ابزار بسیار کاربردی برای علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل محسوب می‌شود که معمولاً تنها در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ مانند سری گلکسیاس 244 قابل دسترس است. با این حال، سامسونگ در یک حرکت غافلگیرکننده پشتیبانی از...

اپلیکیشن Camera Assistant یک ابزار بسیار کاربردی برای علاقه‌مندان به عکاسی با گوشی موبایل محسوب می‌شود که معمولاً تنها در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ مانند سری گلکسیاس 244 قابل دسترس است. با این حال، سامسونگ در یک حرکت غافلگیرکننده پشتیبانی از دستیار دوربین خود را برای گوشی Galaxy S21 FE ممکن کرده است.

دستیار دوربین (Camera Assistant) سامسونگ یک اپلیکیشن کاربردی محسوب می‌شود که به کاربران گوشی‌های سری گلکسی اجازه می‌دهد قابلیت‌های نرم‌افزار اصلی دوربین خود را سفارشی کرده و کارهایی مانند ایجاد دکمه اختصاصی برای زوم دو برابری ایجاد کنید.

دستیار دوربین (Camera Assistant) سامسونگ

البته این اپلیکیشن قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای نیز به همراه داشته و به شما اجازه می‌دهد کارهایی مانند حذف اعوجاج خطوط هنگام استفاده از دوربین اولترا واید یا تنظیم میزان نرمی تصاویر پس از ثبت را هم کنترل کنید. بر همین اساس، می‌توان گفت که دستیار دوبین سامسونگ یک اپلیکیشن کاربردی برای علاقه‌مندان به عکاسی با دوربین گوشی به شمار می‌رود.

به گزارش Phonearena، از دیگر قابلیت‌های نرم‌افزار Camera Assistant می‌توان به قابلیتDOF Adapter، قابلیت حرکت خودکار لنز، غیرفعال کردن Auto HDR یا شارپ کردن تصاویر تار نیز اشاره کرد.

دستیار دوربین سامسونگ به گوشی Galaxy S21 FE رسید

با تمام این تفاسیر، این اپلیکیشن اغلب در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی مانند گوشی‌های گلکسی اس 24 و برخی مدل‌های برجسته سری A در دسترس قرار داشت.

نرم‌افزار Camera Assistant برای گوشی Galaxy S21 FE سامسونگ عرضه شد

حالا سامسونگ تصمیم گرفته Camera Assistant را برای یک گوشی دیگر یعنی گلکسی S21 FE نیز عرضه کرده و به کاربران این دستگاه نیز اجازه عکاسی بهتر و حرفه‌ای‌تر را بدهد. البته گفته شده که گوشی Galaxy S21 FE قرار نیست تمام امکانات پیشرفته Camera Assistant که در گوشی‌های پرچمدار یافت می‌شود را دریافت کند.

در همین رابطه بخوانید:

- اپلیکیشن Camera Assistant برای کدامیک از گوشی‌های سامسونگ منتشر می‌شود؟
- چگونه با گوشی هوشمند خود حرفه ای عکاسی کنیم؟ (موبایل گرافی تخصصی)

این مسئله را می‌توان یک تغییر رویکرد عجیب از سامسونگ توصیف کرد، چرا که گوشی‌های سری Galaxy FE این شرکت از دستیار دوربین پشتیبانی نمی‌کنند.

نرم‌افزار Camera Assistant برای گوشی Galaxy S21 FE سامسونگ عرضه شد

برای دانلود و استفاده از این ابزار کاربری Samsung می‌توانید به فروشگاه نرم‌افزار Galaxy Store مراجعه کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایجاد زیرساخت توسعه شهر هوشمند با اجرای طرح فیبرنوری