خضریان ، نماینده مجلس: هیات رئیسه موقت فراکسیون انقلاب اسلامی فردا انتخاب می‌شوند


خضریان ، نماینده مجلس: هیات رئیسه موقت فراکسیون انقلاب اسلامی فردا انتخاب می‌شوند

برنا: عضو هیات اجرایی موقت فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه روز دوشنبه هفته جاری این فراکسیون، گفت: در این جلسه درصورت تصیوب آیین‌نامه اجرایی هیات رئیسه موقت فراکسیون انتخاب می‌شوند. عضو هیات اجرایی موقت فراکسیون نیروهای...

خضریان ، نماینده مجلس: هیات رئیسه موقت فراکسیون انقلاب اسلامی فردا انتخاب می‌شوند

برنا: عضو هیات اجرایی موقت فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه روز دوشنبه هفته جاری این فراکسیون، گفت: در این جلسه درصورت تصیوب آیین‌نامه اجرایی هیات رئیسه موقت فراکسیون انتخاب می‌شوند.

عضو هیات اجرایی موقت فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جلسه مجمع عمومی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی روز دوشنبه(۳۱اردیبهشت) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این جلسه مشورتی و موضوع جلسه حول محور آیین نامه اجرایی فراکسیون است و در صورتی که حدنصاب را داشته باشد برگزاری انتخابات هیات ریسه موقت فراکسیون انجام می شود که اعضای هیات اجرایی بار امانت را به منتخبان مجمع تحویل دهند.

وی با بیان اینکه از آقای قالیباف نیز برای حضور در این جلسه دعوت شده است، اظهار کرد: این فراکسیون از ۲۲۸نفر تشکیل شده است و اگر کسی عضو این فراکسیون باشد حق ندارد عضو فراکسیون سیاسی دیگری باشد. لذا ممکن است کسی در فراکسیون سیاسی دیگری حضور پیدا کرده است و استعفا داده است و فرم فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی را پر کرده است و اگر کسی اینجا حضور پیدا کرده است و بخواهد در فراکسیون دیگری هم عضو باشد از نظر ما متسعفی تلقی می شود.

وی در مورد تغییراتی که در آئین‌نامه داخلی فراکسیون قرار است اعمال شود، گفت: یکی از پیشنهادتی که برای تغییر در آیین نامه مطرح است این است که کسی که ریاست فراکسیون را عهده دار می شود نمی تواند کاندیدای ریاست مجلس شود که این موضوع مستلزم تصویب در فراکسیون است.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار اولیانوف به تروئیکای اروپایی نسبت به پیامدهای هرگونه طرح ضد ایرانی