رئیس بنیاد شهید: بیش از 30 هزار جانباز در صف دریافت خودروهای وارداتی


رئیس بنیاد شهید: بیش از 30 هزار جانباز در صف دریافت خودروهای وارداتی

ایلنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت واردات خودرو برای جانبازان و میزان مشمولان این طرح ارائه کرد. سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درباره آخرین وضعیت واردات خوردوی جانبازان گفت: اسامی‌ تمامی عزیزانی که مشمول...

رئیس بنیاد شهید: بیش از 30 هزار جانباز در صف دریافت خودروهای وارداتی

ایلنا: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیحاتی را درباره آخرین وضعیت واردات خودرو برای جانبازان و میزان مشمولان این طرح ارائه کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درباره آخرین وضعیت واردات خوردوی جانبازان گفت: اسامی‌ تمامی عزیزانی که مشمول می‌شوند، یعنی جانبازان ۵۰ درصد به بالا که بیش از ۳۰ هزار نفر هستند را به وزارت صمت داده‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: وزارت صمت هم طبق یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی در سایت و سامانه‌اش شروع به ثبت‌نام کرده و مابقی کارها با وزارت صمت است، حالا فکر می‌کنم کار خودروهایی که ثبت‌نام کرده‌اند احتمالاً به تدریج با گشایش ارزی که باید با بانک مرکزی هماهنگ شود،‌ انجام شود.

وی تاکید کرد: نمی‌دانم چرا این سوال مرتباً از ما پرسیده می‌شود بنیاد شهید کار خودش را انجام داده است باید این سوال را از کسانی که از اینجا به بعد مسئول هستند پرسیده شود.

قاضی‌زاده هاشمی درباره این‌که گفته می‌شود برخی از افراد مشمول دریافت این خودروها سهمیه خود را واگذار می‌کنند، بیان کرد: غیرقانونی است و به جایی نمی‌رسد یعنی حواله‌ای در کار نیست، زمانی که اعلام کنند فرد باید پولش را به حساب آن شرکتی که وزارت صمت اعلام کرده واریز و خودرو‌ خود را را دریافت کند.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(ویدیو) شعرخوانی محفوظی بعد از ثبت‌نام در انتخابات