محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد


محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، افزود: وحدت در درون از طریق کار جمعی و پرهیز از تکروی ممکن است.

محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در دیدار با تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم با بیان اینکه مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم افزایی با قوای دیگر در بیرون دارد، افزود: وحدت در درون از طریق کار جمعی و پرهیز از تکروی ممکن است.
وی افزود: نقد دلسوزانه و منصفانه به وحدت نیروها کمک می کند ولی انتقام کشی و تخریب به برادری ها آسیب می زند و وحدت جمعی را متلاشی می کند.


همچنین محسن رضایی چارچوب کار جمعی در مجلس را رعایت نظرات جمعی در فراکسیون و ساختارهای رسمی مجلس شورای اسلامی دانست.
وی در پاسخ به سوالات درباره انتخاب رئیس آینده مجلس بیان داشت: انتخاب رییس مجلس بر عهده نمایندگان و فراکسیون‌های مجلس است و انتخاب رئیس مجلس از این رهگذر کارآمدی مجلس‌ را بالا می برد.


این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: دوران تکروی و شخص محوری در اداره نهادها و سازمان‌های کشور به پایان رسیده است. فراکسیون‌های مجلس‌ شورای اسلامی قادر هستند خلا احزاب را در انسجام بخشی و تصمیم گیری جمعی جبران کنند.


شایان ذکر است در این دیدار ها تعدادی از منخبان مجلس دوازدهم از جمله نیکزاد، رسایی، ذوالنور، متکی، عزیزی، نادری، یوسفی و حسن پور و ... حضور داشتند./ فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انفجار شدید در جولان اشغالی سوریه