کیوان ساکت اف همسر شیدا خلیق کیست؟/ سن و کارنامه هنری


کیوان ساکت اف همسر شیدا خلیق کیست؟/ سن و کارنامه هنری

بیوگرافی کامل کیوان ساکت اف بازیگر و مجری تلوزیون و همسر شیدا خلیق را به همراه کارنامه هنری و عکسهای شخصی و حرفه ایی این بازیگر را مشاهده میکنید.

به گزارش وقت صبح، کیوان ساکت اف مجری و بازیگر در تاریخ 25 شهریور 1367 متولد شد.

درمورد خانواده این بازیگر اطلاعات چندانی در دسترس نیست و جز اینکه میدانیم اصالت کیوان ساکت اف تنکابنی است، جزئیات شخصی درباره او و خانواده اش منتشر نشده است.

یکی دیگر از زوج های بازیگری که تاریخ ازدواج آنها، سال 1403 است، کیوان ساکت اف می باشد که پس از انتشار تصاویر مراسم ازدواج شان، جستجوها با موضوع بیوگرافی شیدا خلیق و کیوان ساکت اف شدت گرفت.

آقای بازیگر سریال حوالی پاییز، دومین مجرد این سریال بود که بعد از مونا کرمی، وارد زندگی متاهلی شده و با شیدا خلیق دختر ناهید مسلمی ازدواج کرد.

اغلب ما او را با اجرا در شبکه نسیم شناختیم ولی سابقه هنری همسر شیدا خلیق بازیگر، به مدتی قبل از برنامه بی سیم باز میگردد. آقای بازیگر فعالیت هنری خود را از آموزشگاه سینمایی هنر هفت برادرش در کرج آغاز کرد و مدتی بعد با حمایت برادرش که تهیه‌کننده و استخدام صدا و سیما بود، به عنوان مجری وارد تلویزیون شد.

اولین اجرای کیوان ساکت اف، برنامه ما دو تا بود و ادامه راه مجری گری کیوان با برنامه سلام بهار برای شبکه یک و برنامه بوم سفید برای جام جم شکل گرفت.

اولین فیلم کیوان ساکت اف

کیوان در 20 سالگی و در سال 1387 در فیلم دویدن در میان ابرها بازی کرد و این فیلم اولین کار او در عرصه بازیگری بود.

کیوان ساکت اف در سریال حوالی پاییز

شاید مهمترین فیلم و کار کیوان، حضور در سریال حوالی پاییز بود که او را بیشتر به مخاطب معرفی کرد. نقش آفرینی موفق او در این سریال عامل شد برای نمایش مهارت‌ بازیگری‌اش. کیوان ساکت اف در حوالی پاییز با چهره هایی همچون لیلا اوتادی، مونا کرمی، رویا تیموریان، حسین مهری و مرتضی‌علی عباس‌میرزایی همبازی بود.

منبع: نمناک


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟