انعکاس خبر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران در رسانه‌های عربی


انعکاس خبر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران در رسانه‌های عربی

به گزارش رکنا به نقل از نورنیوز، خبرگزاری رسمی عراق هم با انتشار اخبار فوری در کانال تلگرامی خود حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور ی ایران را پوشش داد. خبرگزاری رسمی عربستان سعودی نیز تلاش کرد این...

به گزارش رکنا به نقل از نورنیوز، خبرگزاری رسمی عراق هم با انتشار اخبار فوری در کانال تلگرامی خود حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور ی ایران را پوشش داد. خبرگزاری رسمی عربستان سعودی نیز تلاش کرد این حادثه را به نقل از مقامات رسمی ایران از جمله وزیر کشور پوشش دهد. خبرگزاری سوریه نیز با انتشار اخبار این سانحه نوشت بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و تعدادی از مقامات ایرانی مجبور به فرود اضطراری شده است.

خبرگزاری رسمی «اردن پترا» نیز با انتشار تصویری از رئیس جمهوری ایران به نقل از رسانه های ایرانی اعلام کرد بالگرد حامل ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در استان آذربایجان شرقی «فرود سخت» داشته است. روزنامه الشرق الاوسط هم با درج تصویری از ابراهیم رئیسی و الهام علی‌اف روسای‌جمهور ایران و جمهوری آذربایجان در کنار یکدیگر نوشت، بالگرد رئیس‌جمهوری ایران پس از وقوع یک سانحه سخت ناپدید شد.

روزنامه «الاهرام مصر» هم با پوشش اخبار این حادثه بخشی از سخنان یک مقام ایرانی را مبنی بر اینکه جان ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه پس از سقوط بالگرد در خطر است؛ برجسته کرد. روزنامه «اماراتی البیان» هم به شکلی گسترده این خبر را پوشش داد و روی در خطر بودن جان رئیس‌جمهوری ایران و وزیر خارجه این کشور تمرکز کرد.


انعکاس خبر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران در رسانه‌های عربی

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نامه گمرک به سازمان توسعه تجارت برای رفع ابهام واردات آیفون