واکنش رهبر انقلاب به سانحه بالگرد رئیسی


واکنش رهبر انقلاب به سانحه بالگرد رئیسی

رهبر انقلاب اسلامی با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب در دیدار جمعی از خانواده‌های سپاهیان پاسدار که به مناسبت شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد، با ابراز تاثر از حادثه نگران کننده عصر امروز برای رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان گفتند: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم و مغتنم و همراهان ایشان را به آغوش ملت برگرداند. همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند. ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید.

بالگرد رئیسی عصر امروز در مسیر برگشت به سمت تبریز دچار سانحه شد و جست‌وجو برای آن ادامه دارد. امام جمعه تبریز، وزیر خارجه و استاندار آذربایجان شرقی در آن بالگرد بوده‌اند.

وزیر کشور درباره سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی گفته بود که امروز افتتاح سد قیز قلعه‌سی را با حضور رئیس‌جمهور آذربایجان داشتیم و بعد از آن، رئیس‌جمهور با همراهان در مسیر برگشت با چند بالگرد بودند که یکی از بالگردها بر اثر بدی هوا و وضعیتی که در منطقه بوده، مجبور به فرود سخت می‌شود.

منبع : تسنیم
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امتحانات روز چهارشنبه 16 خرداد دانشگاه پیام‌نور لغو شد