بارسلونا 3-0 رایو وایه‌کانو: پایان خوش فصل پرهیاهو


بارسلونا 3-0 رایو وایه‌کانو: پایان خوش فصل پرهیاهو

بارسلونا در بازی هفته پایانی لالیگا با نتیجه 3-0 رایو وایه‌کانو را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا‌ در بازی هفته پایانی لالیگا از رادیو وایه‌کانو میزبانی کرد و با نتیجه 3-0 حریفش را از پیش رو برداشت.

بارسا برای کسب عنوان نایب قهرمانی در هفته‌های پایانی تلاش می‌کرد و امشب هم علاقه داشت تا به این افتخار دست پیدا کند.

آبی اناری پوشان این بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود هم به گل رسیدند. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 3 دروازه حریف را باز کرد. لامینه یامال پس از نفوذ از سمت چپ خط دفاعی حریف توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که که لواندوفسکی آن را به خوبی کنترل کرد و سپس گلزنی کرد.

2023806

رایو وایه‌کانو در دقیقه 6 خیلی زود به گل تساوی نزدیک شد اما مهار به موقع مارک آندره تراشتگن مانع از گل شدن ضربه خطرناک کیسس از گوشه محوطه جریمه شد.

بارسا کنترل کامل بازی و مالکیت توپ را در اختیار داشت و حدود 75 درصد از مالکیت توپ را در اختیار گرفته بود. در دقیقه 22 برخلاف جریان بازی یک شوت خطرناک دیگر به سمت دروازه تراشتگن رفت که دروازه‌بان آلمانی این بار هم با شیرجه بلند دروازه‌اش را نجات داد.

یامال که در این بازی عملکرد قابل توجهی داشت در دقیقه 25 نزدیک بود خودش هم موفق به گلزنی شود اما ضربه او از سمت راست محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 33 کیسس بعد از توپ ربایی در میانه میدان از سرخی روبرتو سعی کرد با یک شوت از راه دور شانس گلزنی خود را امتحان کند که تراشتگن به راحتی آن را در آغوش گرفت.

2023805

روبرت لواندوفسکی در دقیقه 44 روی ارسال رافینیا می‌توانست گل دوم خود را به ثمر برساند که ضربه سر او بی دقت بود و با فاصله زیاد از دروازه به بیرون رفت.

بارسا نیمه دوم را با تعویض روبرتو شروع کرد و آندریاس کریستنسن وارد زمین شد. میزبان بازی را با آرامش آغاز کرد و عجله‌ای برای فشار روی دروازه حریف نداشت.

در دقیقه 53 دومین گل بارسا توسط ژوائو کانسلو به ثمر رسید اما به دلیل خطای رافینیا که پاس گل را ارسال کرده بود، این گل مردود اعلام شد.

اولین موقعیت خطرناک وایه‌کانو روی دروازه بارسا در دقیقه 57 شکل گرفت که تراشتگن یک بار دیگر شوت از راه دور گارسیا را مهار کرد. بارسا دو تعویض هجومی در دقیقه 62 داشت که پدری و ژوائو فلیکس وارد زمین شدند.

2023804

پس از اینکه رونالد آرائوخو در دقیقه 69 دروازه بارسا را نجات داد، پدری در دقیقه 72 گل دوم را به ثمر رساند. پس از اینکه ضربه فلیکس به سمت دروازه بلوکه شد، پدری آن را کنترل کرد و با وجود واکنش مدافع حریف توپ به تیرک افقی برخورد کرد و سپس وارد دروازه شد.

بارسا با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی بیشتر شکل هجومی به خود گرفت تا در دقیقه 75 پدری گل دوم خود را به ثمر برساند. پدری این بار روی پاس بلند آرائوخو موفق شد در موقعیت تک به تک دروازه حریف را باز کند و تعویض طلایی ژاوی شود.

2023809

وایه‌کانو موقعیت خاصی روی دروازه بارسا ایجاد نمی‌کرد و اگرچه چند حمله به سمت محوطه جریمه میزبان داشت اما تغییری در نتیجه بازی حاصل نشد تا در نهایت آبی اناری‌ها با برد زمین را ترک کنند.

بارسا با این برد 78 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت تا نایب قهرمان شود. وایه‌کانو 38 امتیازی هم در رده شانزدهم قرار گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لبخند سپاهانی جدا شده در هتل المپیک (عکس)