گریه کاپیتان از جدایی کلوپ: روز سختی بود


گریه کاپیتان از جدایی کلوپ: روز سختی بود

ویرژیل فن‌دایک در حال صحبت در مورد جدایی یورگن کلوپ از لیورپول، نتوانست احساساتش را کنترل کند.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، امروز برای آخرین بار زیر نظر یورگن کلوپ در جریان پیروزی قرمزها مقابل ولورهمپتون در آخرین روز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بازی و در مصاحبه پس از پایان دیدار تلاش کرد احساساتش را کنترل کند.

کلوپ امروز برای آخرین بار بر روی نیمکت قرمزها نشست و تیمش با گل‌های الکسیس مک‌آلیستر و جرل کوانسا توانست به پیروزی ۲-۰ برسد. پایانی خوب برای مربی محبوب آلمانی.

2023791

پس از پایان بازی، از فن‌دایک، کاپیتان فعلی، خواسته شد که نظرش را درباره جدایی کلوپ از این باشگاه و دوران پس از او صحبت کند.

مدافع هلندی در صحبت با اسکای اسپورت گفت: «من هیچ حرفی ندارم. روز بسیار احساسی‌ای است. لیورپول لیورپول است، خاص است و اکنون می‌توانید آن را ببینید.

2023790

البته به دلایل مختلف و واضح بعدازظهر سختی برای همه بود. ما می‌خواستیم مطمئن شویم که بازی را می‌بریم، کارمان را انجام می‌دهیم، پس بدیهی است که همه ما می‌توانیم بعد از بازی خیلی احساساتی باشیم و قطعا خواهیم بود.»

کاپیتان هلندی در هنگام گفتن این صحبت‌ها به‌شدت احساساتی بود و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد تا او هم مانند بسیاری از هواداران لیورپول، احساساتش از جدایی کلوپ را بروز دهد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ملی‌پوشان در انتظار پرواز به هنگ‌کنگ (عکس)