کاپیتان آرسنال: ناراحتیم، خیلی به قهرمانی نزدیک بودیم


کاپیتان آرسنال: ناراحتیم، خیلی به قهرمانی نزدیک بودیم

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، می‌گوید با وجود ناراحتی از عدم کسب عنوان قهرمانی از الان به فکر فصل آینده است تا با قدرت بیشتری برای کسب عناوین رقابت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی حساس هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد.

در این بازی آرسنال ابتدای روی گل ادریسا گه‌یه عقب افتاد و سپس با گل‌های تاکه‌هیرو تومیاسو و کای هاورتز برنده شد. این برد برای کسب قهرمانی لیگ برتر انگلیس کافی نبود.

آرسنال با توجه به برد منچسترسیتی مقابل وستهام به صدر جدول رده بندی نرسید و برای دومین فصل متوالی در رقابت‌ با سیتی جام را کسب نکرد.

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، پس از بازی درمورد ناراحتی از عدم کسب عنوان قهرمانی گفت: "صادقانه بگویم، فکر می‌کنم در حال حاضر کمی ناراحت شده‌ایم، همه ما مدت زیادی برای رسیدن به آرزوی بزرگ مبارزه کرده‌ایم. با این حال به بازیکنان و همه حاضران در باشگاه و همچنین هواداران بسیار افتخار می‌کنم.

2023787

من به پیشرفتی که از زمانی ورودم به اینجا تا امروز داشته‌ایم بسیار افتخار می‌کنم، این تفاوت بزرگی است. ما باشگاه را تغییر دادیم و فکر می‌کنم همه شما اکنون به ما ایمان دارید. صادقانه بگویم نمی‌توانم صبر کنم تا بعد از استراحت قبل از فصل به زمین برگردم و شما را بیشتر خوشحال کنم، هدف این است.

ما روی یک موج خوب سوار هستیم، نسبت به سال گذشته به قهرمانی نزدیک‌تر بودیم، اما اکنون باید از فرصت استراحت استفاده کنیم و حتی قوی‌تر و حتی تشنه‌تر برگردیم و برای بردن همه چیز تلاش کنیم.

راستش را بخواهید من نمی‌توانم به اندازه کافی از شما هواداران برای همه کارهایی که برای ما انجام می‌دهید، تشکر کنم. حمایتی که در بازی‌های خارج از خانه از سوی شما داریم، به نظر می‌رسد که انگار در خانه بازی می‌کنیم و بازی‌های خانگی فقط کمی متفاوت هستند. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی از شما تشکر کنیم و شما را بسیار دوست داریم، پس از شما متشکرم."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لبخند سپاهانی جدا شده در هتل المپیک (عکس)