آرسنال تا آخرین دقیقه برای جام می‌جنگد (عکس)


آرسنال تا آخرین دقیقه برای جام می‌جنگد (عکس)

آرسنال در دقایق پایانی بازی مقابل اورتون گل خورد، گل تساوی را زد و همینطور متوجه شد که منچسترسیتی یک گل از وستهام دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار حساس بین تیم‌های آرسنال و اورتون با تساوی 1-1 به پایان رسید. آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ابتدا باید امیدوار به کسب برد باشد و سپس به نتیجه بازی منچسترسیتی و وستهام نگاه می‌کند.

منچسترسیتی در بازی همزمان امروز در ورزشگاه خانگی‌اش با دو گل از وستهام جلو افتاده بود که نزدیک به دقایق پایانی آرسنال با یک خبر بدتر مواجه شد و گل خورد!

آرسنال در دقایق پایانی نیمه اول لحظات جالبی را تجربه کرد، اول از همه امیدش به پایان رسید.

2023699

در دقیقه 40 ادریسا گه‌یه در نزدیکی محوطه جریمه ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه فرستاد که با برخورد به سر دکلان رایس تغییر مسیر داد و داوید رایا غافلگیر شد و توپ به سمت دیگر دروازه رفت تا گل اول اورتون به ثمر برسد.

در همین لحظه به نظر می‌رسید بازیکنان آرسنال با توجه به جوی که در ورزشگاه برقرار شده از نتیجه بازی همزمان آگاه هستند و امیدی به بازگشت ندارند که تنها سه دقیقه بعد، گل تساوی به ثمر رسید.

2023698

مارتین اودگارد پس از دریافت پاس حوالی محوطه جریمه متوجه حرکت تاکه‌هیرو تومیاسو شد و با پاس به بیرون محوطه فرصت گلزنی این بازیکن را ایجاد کرد که ضربه زمینی او به گوشه دروازه رفت و گل تساوی در دقیقه 43 به ثمر رسید.

آرسنال بعد از این گل انرژی خوبی دریافت کرده بود که با شادی هواداران، شاگردان میکل آرتتا متوجه شدند سیتی یک گل از وستهام دریافت کرده است. بازی در نیمه اول 7 دقیقه وقت اضافه داشت که تغییری در نتیجه صورت نگرفت و با تساوی به پایان رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟