تمرکز حالا روی هوادار است؛ / آغاز دوباره تمرین سپاهان برای مقابل با شوک!


تمرکز حالا روی هوادار است؛ / آغاز دوباره تمرین سپاهان برای مقابل با شوک!

تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای مصاف با هوادار از سر گرفته شده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از انجام ماموریت مهم و چالش برانگیز مقابل ملوان که طی دو سال اخیر خاطرات بسیار تلخی برای سپاهان و هوادارانش رقم زده، مورایس و شاگردانش با هدف جدیدی تمرینات را از سر گرفته‌اند.

سپاهان در حال حاضر و در فاصله 3 هفته مانده تا پایان مسابقات با 48 امتیاز رتبه سوم جدول رده بندی را در اختیار دارد و این در شرایطی است که آنها تراکتور را با 47 امتیاز پشت سر خود می‌بینند و اگر کوچکترین اشتباهی داشته باشند، شاید به شکل ناباورانه‌ای در حضور در رقابت‌های بین‌المللی فصل آینده در قاره کهن محروم شوند.

2023895

به همین دلیل پس از پیروزی برابر ملوان و انجام ماموریت صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تمرینات سپاهان با جدیت آغاز شده و بر مصاف برابر هوادار تمرکز دارد که روز سه شنبه به طور همزمان با 7 مسابقه دیگر لیگ برتر از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان آغاز می‌شود.

گفتنی است که طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا سه رقابت باشگاهی در سطح قاره برای فصل پیش رو برنامه ریزی شده که در سطح اول یا لیگ الیت دو تیم اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم را کسب می‌کنند و سهمیه سوم هم به قهرمان جام حذفی داده می‌شود، که البته برای حضور در مرحله گروهی باید در پلی‌آف برنده شود.

2023892

ایران در سطح سوم رقابت باشگاهی آسیا که برای کشورهای در حال توسعه در نظر گرفته شده، سهمیه‌ای ندارد ولی در سطح دوم یک سهمیه برای لیگ برتر فوتبال ایران در نظر گرفته شده و تیم سوم جواز حضور در این مسابقات را پیدا می‌کند.

2023893
2023894

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...