جشن قهرمانی اینتر: جام در دست کاپیتان لائوتارو


جشن قهرمانی اینتر: جام در دست کاپیتان لائوتارو

بازیکنان اینتر در آخرین بازی خانگی فصل، قهرمانی سری A را جشن گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، کاپیتان اینتر، جام قهرمانی سری A را در ورزشگاه جوزپه مه آتزا بالای سر برد.

ویدئو: 333217

اینتر امشب در بازی هفته سی و هفتم سری A از لاتزیو میزبانی کرد و با نتیجه 1-1 به تساوی رسید. لاتزیو در این بازی با گل دایچی کامادا در دقیقه 32 پیش افتاد و اینتر با گل دیرهنگام دنزل دامفریس در دقیقه 87 در نهایت به تساوی دست پیدا کرد.

در پایان این بازی سکوهای قهرمانی برای اینتر آماده شد تا آن‌ها در آخرین بازی خانگی این فصل، عنوان قهرمانی را همراه طرفداران خود جشن بگیرند.

2023891

جام به لائوتارو مارتینز کاپیتان سپرده شد و او سپس روی سکو رفت تا آن را بالای سر ببرد. سپس او جام را به دست سیمونه اینزاگی سپرد و این مربی فرصت پیدا کرد اولین قهرمانی خود به عنوان مربی را جشن بگیرد.

باشگاه‌های ایتالیایی اجازه دارند به ازای هر 10 عنوان قهرمانی در سری A، یک ستاره روی پیراهن خود حک کنند و این بیستمین قهرمانی اینتر بود، بنابراین آن‌ها از فصل می‌توانند دو ستاره در کنار لوگوی خود داشته باشند.

اگرچه آن‌ها در 22 آوریل قهرمانی‌شان مسجل شده بود، اما بازیکنان و کادرفنی اینتر امشب پس از بازی مقابل لاتزیو، مدال‌ها و جام خود را دریافت کرد.

2023890

سیمونه در سومین فصل حضور روی نیمکت اینتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. آنتونیو کونته بعد از قهرمانی در 21-2020 این باشگاه را ترک کرد و سپس مدیران باشگاه اینزاگی را از لاتزیو انتخاب کردند.

در اولین فصل حضور روی نیمکت اینتر، اینزاگی تنها با دو امتیاز اختلاف به جام قهرمانی نرسید. میلان با 86 امتیاز در رده نخست ایستاد و اینتر با 84 امتیاز نایب قهرمان شد. اینتر در دومین فصل یک پله در جدول افت کرد و با 72 امتیاز در رده سوم رسید اما تیم اینزاگی به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد که با شکست سیتی به جام نرسید.

اینزاگی که پیش از این قهرمانی در ایتالیا را به عنوان مربی تجربه نکرده بود پس از شکست 2-1 میلان در هفته سی و سوم دستیابی تیمش به جام بیستم را مسجل کرده بود.

2023888

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

احتمال کناره‌گیری هوندا از رقابت‌های فرمول یک