پوستکوگلو: آرزوهای بزرگی برای تاتنهام دارم


پوستکوگلو: آرزوهای بزرگی برای تاتنهام دارم

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید آرزوهای بزرگی برای این باشگاه دارد و تا زمان محقق نشدن آن‌ها، زیاد خوشحال نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، آنکه پوستکوگلو در اولین فصل حضور روی نیمکت تاتنهام عملکرد مناسبی داشت و در رده پنجم قرار گرفت.

تاتنهام در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف شفیلدیونایتد رفت و با نتیجه 3-0 برنده شد. این برد به اسپرز کمک کرد تا 65 امتیازی شده و سهمیه لیگ اروپا را کسب کنند.

آنگه پوستکوگلو پس از بازی گفت: "فکر می‌کنم در نهایت خوب تمام شد. مهم این بود که فصل را با عملکرد خوب و نتیجه مثبت به پایان ببریم و هر دو را هم انجام دادیم."

2023868

عملکرد تیم در طول بازی؟

مسیر درستی را رفتیم. من از تمرکز کلی تیم راضی بودم. بازی مقابل شفیلدیونایتد در آخرین بازی فصل آسان نیست. به طور بالقوه ممکن است از جاه طلبی‌های خود دور شوید، اما در اکثر دقایق بازی واقعا متمرکز بودیم و گل‌های خوبی به ثمر رساندیم، احتمالاً باید گل‌های بیشتری می‌زدیم، اما دروازه‌بان آن‌ها فوق‌العاده بود. ما همچنین دروازه خود را بسته نگه داشتیم، بنابراین چند اتفاق مثبت رقم خورد.

اولین فصل حضور در تاتنهام؟

برخلاف رفتاری که از من دیده‌اید، هر دقیقه از آن را دوست داشتم. این یک چالش بزرگ در لیگ برتر و در اختیار گرفتن باشگاه بزرگی است که سال گذشته فصل خوبی نداشت. این را می‌فهمید که قرار نیست همه چیز به راحتی پیش برود. من از کل فصل لذت برده‌ام. من آرزوهای بزرگی برای تاتنهام دارم و تا زمانی که به آن نقطه برسیم، زیاد لبخند نخواهم زد. همانطور که گفتم، هر مربی آنچه می‌خواهد حداکثر تلاش ممکن است و من این را از همه افراد داخل باشگاه دیده‌ام. من از آن لذت برده‌ام و مشتاقانه منتظر ادامه کار در اینجا هستم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟