بهترین برند پوشک بچه خارجی


بهترین برند پوشک بچه خارجی

بهترین مارک پوشک بچه خارجی موجب راحتی نوزاد و کودک شما شده و هیچ گونه حساسیتی در پوست او ایجاد نمی‌کند. انتخاب کردن بهترین مارک از این محصول، برای حفظ سلامت کودک بسیار ضروری و مهم است. پوشک ضدحساسیت و باکیفیت از بروز هرگونه بیماری...

b5232330-0d0c-458e-83bc-1adec17f9e2a

بهترین مارک پوشک بچه خارجی موجب راحتی نوزاد و کودک شما شده و هیچ گونه حساسیتی در پوست او ایجاد نمی‌کند.

انتخاب کردن بهترین مارک از این محصول، برای حفظ سلامت کودک بسیار ضروری و مهم است. پوشک ضدحساسیت و باکیفیت از بروز هرگونه بیماری عفونی، کلیوی و تناسلی در کودک شما جلوگیری کرده و به هیچ عنوان پس نمی‌دهد.

بهترین برند پوشک بچه خارجی از الیافی تولید شده که استفاده طولانی مدت از آن در کودک سبب عفونت ادراری، سوختگی، انحرافات ساختاری در پا، حساسیت و التهاب نمی‌شود. در این مطلب بهترین مارک از پوشک‌های خارجی برای شما به همراه مشخصاتی که دارند به طور کامل معرفی می‌شوند.

بهترین برند پوشک بچه خارجی

بهترین مارک پوشک بچه خارجی دارای لایه تنفسی است، این محصول میزان جذب رطوبت بسیار بالایی دارد. بهترین برندهای پوشک در مدل‌های یکبار مصرف، شورتی و چسبی به صورت باکیفیت با الیاف ضد حساسیت تولید شده اند. بهترین برند از پوشک‌های خارجی شامل موارد زیر هستند:

• پوشک مولفیکس

۶۵b58892-e14e-4f14-a10a-cc44be4d24ff

پوشک مولفیکس تولید کشور ترکیه است. در این نوع محصول از مواد نرم کننده، و ترکیبات ضد حساسیت برای راحتی نوزاد یا کودک شما استفاده شده است. لایه کتانی استفاده شده در تولید این برند از پوشک، خاصیت تنفس پذیری برای کودک به همراه دارد.

پوشک بچه برند مولفیکس یک محصول کاملاً سازگار با پوست فوق العاده حساس و لطیف کودکان است. این پوشک برای جذب بالای مایعات، مجهز به تکنولوژی Comfortfix است.

طراحی منحصر به فرد پوشک مولفیکس، به گونه‌ای است که هیچگونه آزاری برای پای کودک ایجاد نمی‌کند.

بند پلاستیکی مناسبی برای دور کمر این پوشک در نظر گرفته شده که از پس دادن جلوگیری می‌کند. برای آسیب ندیدن ناف کودک، در طرح‌های جدید پوشک بچه مولفیکس، یک انحنا برای راحتی ناف آنها در نظر گرفته شده است.

دولایه جاذب در نظر گرفته شده برای پوشک‌های مولفیکس، قدرت جذب ادرار در آنها را افزایش داده است. این محصول دارای خط نشانگر تعویض بوده و زمانی که تغییر رنگ می‌دهد، یعنی زمان تعویض پوشک کودک است.

این برند از پوشک‌های خارجی به تکنولوژی سه بعدی مجهز هستند، بنابراین با فرم بدن نوزادان و کودکان سازگاری بسیاری داشته و مانع اذیت شدن ران آنها می‌شود.

• پوشک پریما

پوشک بچه Perima به عنوان یک محصول آلمانی، برای پوست کودک شما بهترین گزینه است. این محصول با جذب بسیار بالا، از پوست حساس و ظریف کودک شما محافظت کرده و برای مدت زمان طولانی نیازی به تعویض ندارد.

پوشک پریما، جهت جذب رطوبت و آلودگی‌ها، لایه جاذب بیرونی طراحی شده است. استفاده از این پوشک برای نوزاد یا کودک، حس آرامش را به او هدیه داده و نوارهای کشسانی این محصول، سبب می‌شوند تا پوشک در زمان راه رفتن کودک ثابت باقی مانده و تکان نخورد.

• پوشک جان به به

بهترین برند پوشک ، پوشک جان به به است. پوشک‌های این برند با آناتومی کودک شما کاملاً سازگار بوده و جنس الیاف رویی آن، بسیار لطیف و نرم است.

لایه کشسانی استفاده شده در این پوشک، موجب راحتی کودکان در زمان فعالیت‌های مختلف می‌شود. از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت قدرت جذب فوق العاده زیاد، برای تولید جدیدترین پوشک‌های جان به به استفاده شده است.

این محصول دارای چسب دورانداز بهداشتی، لایه بیرون تنفسی و لایه محافظت عمودی ضد نشتی است. لایه درونی استفاده شده در این پوشک، از برگشت مایع یا هر نوع رطوبتی به سطح پوست کودک جلوگیری می‌کند.‌

این محصول از الیاف پنبه‌ای نرم برای پوست حساس کودکان تولید شده و دارای رایحه مطبوع است. این پوشک خارجی ساخت کشور ترکیه، دارای لایه‌های آغشته به ویتامین E، اکسید روی و لوسیون برای محافظت از پوست ظریف کودکان است.

بنابراین با استفاده کردن از این نوع پوشک برای نوزاد یا کودک خود، به هیچ عنوان بر اثر رطوبت پوست او دچار سوختگی نمی‌شود.

وجود ویتامین و لوسیون در این مدل از پوشک‌ها، میزان حساسیت پوست کودکان را کاهش می‌دهند.

کناره‌های این برند از پوشک بچه، حالت ارتجاعی بسیار زیادی داشته و با فرم بدن تمامی نوزادان و کودکان سازگار است، بنابراین فرزند شما در زمان استفاده از این پوشک تحرک و آزادی عمل بیشتری دارد.

قسمت پشتی این پوشک، دارای ارتفاع بلندتری بوده تا در زمان رقیق بودن مدفوع، پس ندهد. پوشک بچه باکیفیت خارجی برند جان به به مدت ۱۲ ساعت کاملاً خشک باقی می‌ماند، بهترین گزینه برای استفاده در زمان خواب کودک است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اسم دخترمو چی سیو کنم؟ ایده‌های خاص برای ذخیره اسم دختر در گوشی همراه