پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت


در دنیای پویای امروز، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حرکت در مسیر رشد و تعالی نیازمند برنامه‌ریزی‌های هدفمند، سرمایه انسانی متعهد، متخصص، تلاشگر و کارآمد هستند تا بتوانند همواره در این مسیر رشد حرکت کنند. خوشبختانه، بیمه پارسیان در طول بیش از دو دهه...

پیام تبریک نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

در دنیای پویای امروز، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای حرکت در مسیر رشد و تعالی نیازمند برنامه‌ریزی‌های هدفمند، سرمایه انسانی متعهد، متخصص، تلاشگر و کارآمد هستند تا بتوانند همواره در این مسیر رشد حرکت کنند.

خوشبختانه، بیمه پارسیان در طول بیش از دو دهه فعالیت خود، با بهره‌مندی از چنین سرمایه‌های ارزشمندی، توانسته است گام‌های بلندی در مسیر تعالی بردارد و به عنوان یکی از نمونه‌های موفق شرکت‌های بیمه خصوصی کشور، جایگاه خود را در این عرصه تثبیت کند. بدون شک، با اتکا به تعهد، تخصص و تلاش بی‌وقفه تمامی اعضای خانواده بزرگ بیمه پارسیان، این امر محقق شده است.

ارایه بهترین خدمات بیمه‌ای، سودآوری مستمر و تنوع در ارایه خدمات در همه انواع رشته‌های بیمه‌ای به صورت کاملاً حرفه‌ای، از جمله افتخارات بیمه پارسیان در این سال‌ها بوده است.

اینجانب، ضمن تبریک سالروز تاسیس این شرکت به تمامی اعضای خانواده بزرگ بیمه پارسیان اعم از سهامداران، کارکنان، نمایندگان و بیمه گزاران، امیدوارم که با تلاش و همدلی مضاعف، شاهد تداوم موفقیت‌ها و دستاوردهای بیشتر این شرکت در سال‌های آتی باشیم.

و من ا… توفیق

نگار کریمی


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو اعلام شد [خرداد 1403]