همه سرنشینان بالگرد به آسمان پر کشیدند؛/ رئیس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید


همه سرنشینان بالگرد به آسمان پر کشیدند؛/ رئیس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید

رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان‌شان در سالروز میلاد امام رضا (ع) به شهادت رسیدند و به دیار حق شتافتند.

به گزارش "ورزش سه"، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که دیروز یکشنبه برای افتتاح پروژه‌های عمرانی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بودند، در راه خدمت‌رسانی به مردم و در مسیر بازگشت به تبریز به دلیل سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ویدئو: 333243

رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان‌شان ازجمله حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و چهار نفر دیگر در این بالگرد حضور داشتند که پس از وقوع حادثه به شهادت رسیدند.

امدادگران پس از ساعت‌ها جست‌وجو و تلاش شبانه‌روزی که از عصر روز یکشنبه و پس از سقوط بالگرد آغاز شده بود، حدود ساعت 6 صبح امروز دوشنبه به محل سانحه رسیدند ولی متاسفانه آثاری از زنده بودن هیچ‌یک از سرنشینان تایید نشد.

مجموعه "ورزش سه" شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان‌شان در سانحه سقوط بالگرد را به محضر مقام معظم رهبری، دولت‌مردان و عموم مردم ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عقب افتادگی 2 ماهه ی حقوق کارمندان باشگاه استقلال