انگیزه فولادی‌ها برای بقا در لیگ برتر/ قهرمان سابق، دیگر حق اشتباه ندارد


انگیزه فولادی‌ها برای بقا در لیگ برتر/ قهرمان سابق، دیگر حق اشتباه ندارد

فولاد خوزستان در سه هفته پایانی لیگ برتر تمام تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب و بقا به کار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد فولاد خوزستان در هفته‌های پایانی لیگ برتر بیست و سوم برای بقا در مسابقات بجنگد؛ اتفاقاتی که در اوایل فصل در حوزه مدیریتی برای این باشگاه رخ داد اما مشکلات زیادی را برای این باشگاه پرامکانات ایجاد کرد و با وجود تغییرات مدیریتی و فنی هنوز فولاد به شرایط عادی برنگشته است.

فولادی‌ها که حالا یکی از تیم‌های پایین‌نشین جدول رده‌بندی لیگ برتر محسوب می‌شوند، در سه هفته پایانی برای بقا در لیگ باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند. آنها سه بازی دشوار با ذوب‌آهن، پیکان تهران و نساجی در پیش دارند و با توجه به شرایط جدول باید تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت در این دیدارها به کار بگیرند.

2023903
2023904

در چنین شرایطی تمرینات فولاد در اهواز در حال پیگیری است؛ عبدالله ویسی سرمربی این تیم تمام توان خود را به کار گرفته تا شاگردانش را به بهترین شکل برای دیدار با ذوب‌آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آماده کند. ویسی با جدیت زیاددر تمرینات سعی دارد تاکتیک موردنظر خود را به بازیکنان دیکته کند تا تیمش بتواند امتیازات لازم را به دست بیاورد.

فولادی‌ها که در هفته‌های گذشته امتیازات زیادی را از دست داده‌اند، حالا دیگر فرصتی برای اشتباه کردن و از دست دادن امتیازات ندارند و اگر می‌خواهند در لیگ برتر سهمیه این باشگاه را حفظ کنند، باید در سه بازی آینده برای کسب نتایج مطلوب بجنگند.

2023905

بازیکنان تیمی که سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر را دارد هم در تمرینات با انگیزه زیاد ظاهر می‌شوند و این مسئله را می‌شود از تصاویری که از اهواز مخابره می‌شود، مشاهده کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چهارمین جام در دو سال و نیم مدیریت پرچالش/ تصمیمات کلیدی درویش: پرسپولیس نیم‌فصل قهرمان شد