عبدالله عبدالله شهادت رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت


عبدالله عبدالله شهادت رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت

اقتصادنیوز: عبدالله عبدالله نوشت شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران را تسلیت می گویم و اعلام کرد ضایعه بزرگ را به مردم دوست و برادر و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت می‌گویم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی دولت سابق افغانستان در صفحه ایکس خود نوشت: با تأسف اطلاع یافتیم که آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، جناب امیر عبداللهیان وزیر امور خارجهٔ جمهوری اسلامی و شماری از همراهان شان در سانحهٔ سقوط هلی‌کوپتر در استان آذربایجان شرقی ایران جان باختند که موجب اندوه و تأثر خاطر گردید.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم شان، مردم دوست و برادر و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفته و مراتب غمشریکی عمیق خویش را تقدیم می‌دارم.

خبر مرتبط
آیت الله رئیسی، شهید راه خدمت شد

اقتصاد نیوز : بنا بر اخبار رسیده، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در سانحه سقوط بالگرد به همراه برخی از همراهانش در سفر به استان آذربایجان شرقی دعوت حق را لبیک گفت.

از درگاه خداوند سبحان برای روانشاد سید ابراهیم رئیسی و همراهان شان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسألت دارم.

خبر مرتبط
در سوگ ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس همسر جوان و دختر عروسکی حمید شبخیز / ماجرای ازدواج با ماندانا چه بود ؟! + عکس ها