تسلیت رهبران کشورها و شخصیتهای مشهور به مناسبت درگذشت رئیس جمهور ایران در یک سانحه هوایی+عکس


تسلیت رهبران کشورها و شخصیتهای مشهور به مناسبت درگذشت رئیس جمهور ایران در یک سانحه هوایی+عکس

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای “راسیا سیگودنیا" در پیامی جان باختن ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران را تسلیت گفت

به گزارش اسپوتنیک، با استناد به رسانه های ایرانی، در پی کشف محل سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران، جان باختن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در این حادثه تایید شد.
مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای “راسیا سیگودنیا" (خبرگزاری اسپوتنیک زیر مجموعه این گروه رسانه ای می باشد) در پیامی جان باختن ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران را تسلیت گفت.
محمدجواد ظریف در پیامی نوشت: شهادت ریاست گرانقدر جمهوری، برادر عزیزم وزیر امور خارجه و دیگر شهدای ارجمند حادثه دردناک دیروز را تسلیت عرض می کنم. رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.
آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات ایران: بی‌شک، ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رییس جمهور متاثر است. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز که من حقاً به او علاقه‌ی قلبی داشتم برای او بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت، این مرگ تاجرانه نصیب او شد. خوشا به سعادت او. خوشا به سعادت او. داغ جانسوز دیگری که امروز متحمل هستیم فقدان رجل الهی، آیت الله آل هاشم است. در دل مردم جای داشت و عزیز مردم تبریز بود. رحمت و رضوان الهی بر او و وزیر امورخارجه‌ی‌ پرتلاش جناب آقای امیرعبدالهیان و استاندار جوان آذربایجان شرقی و سایر همراهان این عزیزان.
مادورو شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفترئیس‌جمهور ونزوئلا: از اخبار سخت در مورد فقدان ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران شوکه شدم. من از خداحافظی با یک فرد نمونه بسیار متأسفم، یک رهبر فوق‌العاده جهان همان‌طور که برادر ما ابراهیم است و همیشه خواهد بود، یک انسان عالی، مدافع حاکمیت مردمش و دوست بی‌قید و شرط کشور ما.
پیام تسلیت نخست وزیر عراق درپی شهادت آیت‌الله رئیسینخست وزیر عراق: با نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت جناب آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان ایشان در پی سقوط هواپیما در شمال ایران را دریافت کردیم.ضمن عرض تسلیت و همدردی صمیمانه خود با رهبر جمهوری اسلامی جناب آقای علی خامنه ای و دولت و ملت ایران، همبستگی خود را با ملت برادر ایران و با برادران مسئول در جمهوری اسلامی اعلام می کنیم.از خداوند منان برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای خانواده و عزیزانشان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.
نخست وزیر هند: در کنار ایران هستیم. از درگذشت غم‌انگیز رئیس‌جمهور متأسف و متاثر شدیم. هند در این دوران غم‌انگیز در کنار ایران ایستاده است.
حماس شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفتجنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس): شهادت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه، آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده رهبر معظم، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان در حادثه تاسف بار و فاجعه بار و دردناک سقوط بالگرد را به رهبر معظم و دولت و ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین جزئیات از وضعیت آتش سوزی مجموعه اوپال