سفر ولیعهد سعودی به ژاپن به تعویق افتاد


سفر ولیعهد سعودی به ژاپن به تعویق افتاد

منابع دولتی ژاپن اعلام کردند سفر ولیعهد عربستان به ژاپن به دلیل وضعیت سلامت ملک سلمان به تعویق افتاد.

سفر ولیعهد سعودی به ژاپن به تعویق افتاد

به گزارش راهبرد معاصر، سخنگوی دولت ژاپن فاش کرد که سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی که قرار بود در روز‌های ۲۰ و ۲۱ می‌به ژاپن انجام شود، به دلیل وضعیت سلامتی ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور به تعویق افتاده است.

براساس گزارش النشره، دیوان سلطنتی عربستان عصر دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ملک سلمان معاینات پزشکی را که در کلینیک‌های سلطنتی در کاخ السلام جده انجام شد، تکمیل کرد و مشخص شد که در ریه‌ی او عفونت وجود دارد. در همین راستا تیم پزشکی تصمیم گرفت که تحت یک برنامه درمانی در کاخ السلام قرار گیرد که این برنامه شامل استفاده از آنتی بیوتیک است تا زمانی که التهاب برطرف شود.

ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود هم اکنون ۸۸ سال سن دارد و از سال ۲۰۱۵ بر تخت سلطنت عربستان نشسته است، هرچند که محمد بن سلمان، پسر ۳۸ ساله او در سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان ولیعهد معرفی شد و از آن تاریخ در عمل به عنوان حاکم عربستان ظاهر شده است.

ملک سلمان همچنین در سال ۲۰۲۰ برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت. او همچنین در مارس ۲۰۲۲ در بیمارستان بستری شد تا آنطور که رسانه‌های دولتی عربستان عنوان کردند، «آزمایش‌های پزشکی موفقیت آمیز» را انجام داده و باتری ضربان‌ساز قلبی خود را تعویض کند./ باشگاه خبرنگاران


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعلام کاندیداتوری سعید محمد با تقلید از علی لاریجانی + عکس