طعنه ستاره سیتی به آرسنال: به هیچ جا نمی‌رسید!


طعنه ستاره سیتی به آرسنال: به هیچ جا نمی‌رسید!

رودری، ستاره منچسترسیتی، از ذهنیت آرسنال در تقابل با این تیم انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان وستهم بود و توانست با نتیجه ۱-۳ این تیم را از سر راه بردارد و جام قهرمانی این مسابقات در این فصل را هم از آن خود کند تا رکوردی جذاب را به ثبت رسانده باشد.

این چهارمین قهرمانی متوالی شاگردان پپ گواردیولا در لیگ برتر انگلیس بود و آنها در دو فصل اخیر با اختلاف امتیازی بسیار کم توانستند آرسنال را پشت سر بگذارند و این جام را با خود به خانه ببرند و حالا رودری به دلیل اصلی برتری تیمش به توپچی‌ها اشاره کرده است.

2023707

این ستاره اسپانیایی سیتی در این باره به آپتوس اسپورت گفت: «صادقانه باید بگویم که همه چیز به ذهن مربوط است. این ذهنیت ما است. بازیکنان بزرگ در تمام این لیگ و در تمام باشگاه‌ها حضور دارند. البته که آرسنال هم این شایستگی را داشت و فصلی باورنکردنی را پشت سر گذاشت اما من فکر می‌کنم که تفاوت در ذهن ما بود.

وقتی آنها به اینجا آمدند، در ورزشگاه اتحاد با ما روبه‌رو شدند و من آنها را دیدم و با خودم گفتم که این بازیکنان نمی‌خواهند ما را شکست دهند و فقط به دنبال یک تساوی هستند. ما با این روحیه نمی‌توانستیم به جایی برسیم و در نهایت هم توانستیم جای آنها را در صدر جدول بگیریم. در هفت یا هشت بازی آخر که خیلی هم سخت بود برنده شدیم و همه چیز به ذهنیت بستگی دارد.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتقاد شدید هامان از کین: او را درک نمی‌کنم