رویا کمرنگ شد: رویس نمی‌تواند در تیم مسی باشد


رویا کمرنگ شد: رویس نمی‌تواند در تیم مسی باشد

شانس بازی لیونل مسی با مارکو رویس در اینتر میامی به دلیل توجه اف‌سی شارلوت به این بازیکن و یک قانون کلیدی در لیگ برتر فوتبال آمریکا ممکن است از بین رفته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام خروج رویس از دورتموند پس از بیش از ۱۲ سال حضور در این تیم، این بازیکن مورد توجه تیم اینترمیامی در لیگ فوتبال آمریکا قرار گرفته است که شرایط او را با دقت زیر نظر دارند.

با این حال، نشریه اتلتیک مدعی‌ است که شارلوت در حال مذاکره برای جذب این بازیکن باتجربه است و با توجه به اینکه آنها حق کشف رویس را در اختیار دارند، در جذب او "اولویت اول" را دارند. در این خبر تاکید شده است که اگر رویس با تیم دیگری در لیگ فوتبال آمریکا قرارداد امضا کند، که احتمالا قرارداد ارزانی هم نخواهد بود، آن باشگاه باید حق کشف او را از شارلوت بخرد.

همکاری مسی و رویس رویایی تماشایی بود اما به نظر می‌رسد اسطوره‌ دورتموند در هفته‌ها یا ماه‌های آینده به باشگاهی دیگر در لیگ آمریکا منتقل شود. هرچند ممکن است این دو بازیکن باتجربه هم‌تیمی نشوند اما حضور رویس در این لیگ قطعا به رشد آن کمک بسیاری خواهد کرد.

2023350

در لیگ فوتبال آمریکا، بازیکنانی که در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارند، برای امضای قرارداد باید از طریق فرآیند اکتشاف بازیکن عبور کنند. این فرآیند شامل نگهداری یک لیست خاص به نام "لیست بازیکنان اکتشافی" توسط هر باشگاه است. باشگاه‌ها می‌توانند در این لیست تا هفت بازیکن را که حق اولویت برای امضای قرارداد با آنها را نسبت به سایر تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها دارند، تعیین کنند.

مقررات لیست بازیکنان فوتبال آمریکا صراحتا بیان می‌کند، هنگامی که باشگاه دیگری به بازیکنی در لیست بازیکنان اکتشافی یک تیم علاقه‌مند شود و مبلغ پنجاه هزار دلار به عنوان حق کشف بازیکن پیشنهاد دهد، تیمی که حقوق بازیکن را در اختیار دارد باید به سرعت پاسخ دهد. آنها موظف هستند ظرف مدت سه روز، پیشنهادی واقعی و معقول برای حفظ بازیکن در لیست بازیکنان اکتشافی خود ارائه دهند.

در حالی که بحث بر سر آینده رویس ادامه دارد، تیم اینترمیامی شنبه شب به مصاف ونکوور وایتکپز خواهد رفت. آن‌ها در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول کنفرانس شرق قرار دارند، اما تیم سینسیناتی که در رده دوم قرار دارد، یک بازی کمتر از این تیم انجام داده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرود پرواز تیم ملی در چین (عکس)