ستاره اینتر راز موفقیت اینزاگی را فاش کرد


ستاره اینتر راز موفقیت اینزاگی را فاش کرد

هاکان چالهان‌اوغلو راز موفقیت سیمونه اینزاگی با اینتر را فاش و اعلام کرد که این فصل بهترین فصل دوران حرفه‌ای او بوده است.

به گزارش "ورزش سه" ، اینتر در تاریخ 22 آوریل قهرمانی اسکودتو را به دست آورده بود و جشن قهرمانی‌اش را یک هفته بعد در اتوبوسی روباز با حضور هوادارانش برگزار کرد. اما این تیم شب گذشته در ورزشگاه مملو از تماشاگر سن سیرو، بالاخره جام قهرمانی و مدال‌هایش را دریافت کرد.

چالهان‌ اوغلو به DAZN و اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "فصل فوق‌العاده‌ای بود و ما بسیار خوشحالیم. باید این موفقیت را در فصل بعد تکرار کنیم و اینتر را تا حد ممکن بالا ببریم. ما نباید حالا که اسکودتوی بیستم را داریم متوقف شویم. همیشه چیزهای بیشتری برای بردن وجود دارند."

آینده در اینتر بیش از هر زمان دیگری نامشخص است، زیرا مالکان سونینگ و خانواده ژانگ تا پایان روز دوشنبه فرصت دارند که وام 395 میلیون یورویی به همراه بهره آن را به اوک‎‌تری برگردانند و در غیر این صورت شاهد تصاحب این باشگاه توسط صندوق سرمایه‌گذاری آمریکایی خواهند بود.

چالهان‌اوغلو در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «ما بازیکنان فقط باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و برای این باشگاه مهم جام‌های بسیاری را به ارمغان بیاوریم. ما به صورت حضوری با رئیس ژانگ صحبت کردیم و منتظر بازگشت او به اینجا هستیم.»

2015894

این بازیکن در بیشتر دوران حرفه‌ای خود هافبک هجومی بوده است اما زمانی که مارسلو بروزوویچ در طول فصل گذشته مصدوم شد، اینزاگی او را به یک بازیساز بسیار مؤثر در ترکیب تیمش تبدیل کرد.

او در این باره اظهار داشت: «از نظر ذهنی، سازگاری کار سختی نبود اما به اعتماد به نفس و باور به آن نقش نیاز داشتم. راز اینزاگی این است که ما مثل دوست هستیم. او مربی ماست اما با ما صمیمی است و همیشه با هم صحبت می‌کنیم. او قبل از بازی همیشه کمی عصبی می‌شود اما در کل آرام و مثبت است. فکر می‌کنم این بهترین فصل دوران حرفه‌ای من بوده است. می‌گویند وقتی به ۲۹ یا ۳۰ سالگی می‌رسید، آن تجربه با ارزش را به دست می‌آورید.»

این ملی‌پوش کشور ترکیه از تمسخر هم‌تیمی‌های سابقش در میلان در جشن قهرمانی‌شان ناراحت شده بود: «من همیشه احترام می‌گذارم و این موضوع هرگز نباید تغییر کند. در مورد دوستی، رنگ باشگاه مهم نیست، من هنوز با بقیه روابط خوبی دارم و به آنها احترام می‌گذارم. حتی اگر از طرف آن‌ها چنین چیزی به من نرسید هم مهم نیست. آن بخش از زندگی من تمام شده است. من از بودن در اینتر خوشحالم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شباهت تاریخی دو گل و دو پاس گل؛/ وحید امیری و کریم باقری: قهرمان لیگ عوض می‌شه!