فرار لاپورتا از دست ژاوی: بعدا حرف می‌زنیم!


فرار لاپورتا از دست ژاوی: بعدا حرف می‌زنیم!

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، حاضر نشد پس از پیروزی این تیم برابر رایو وایه‌کانو با ژاوی صحبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش روبه‌روی رایو وایه‌کانو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و نایب قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ اسپانیا را قطعی کند.

حواشی چند روز اخیر و شایعاتی که درباره تصمیم مدیران این باشگاه و شخص لاپورتا برای اخراج ژاوی در انتهای فصل جاری منتشر شده بود نگرانی هواداران این تیم را به همراه داشت اما بازیکنان بارسا توانستند عملکرد خوب و درخشانی ارائه کنند و سه امتیاز این بازی را به دست آورند.

2022771

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که ژاوی پس از پایان این بازی قصد داشت با لاپورتا صحبت کند و برخی از مسائل به وجود آمده را روشن کند اما رئیس باشگاه بارسلونا حاضر نشد صحبتی با او داشته باشد و به سرمربی تیمش گفت که وقتی فصل به پایان رسید، جلسه رسمی‌ای بین آنها برگزار خواهد شد.

او پس از پایان بازی روز گذشته به رختکن رفت و با ژاوی دیدار داشت و به او به‌خاطر کسب عنوان نایب قهرمانی لالیگا تبریک گفت اما خیلی سریع ورزشگاه را ترک کرد. روزنامه اسپورت مدعی شده است که حال لاپورتا چندان خوب نبود و گفته می‌شود که به همین دلیل فرصت بیشتری برای دیدار با ژاوی و بازیکنان بارسا نگذاشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جشن بزرگ رئالی‌ها با حضور نیم‌میلیونی هواداران (عکس)