تعیین سرنوشت با تاریخ تولد | با تاریخ تولدت، سرنوشت و عدد شانست رو پیدا کن


تعیین سرنوشت با تاریخ تولد | با تاریخ تولدت، سرنوشت و عدد شانست رو پیدا کن

طالع بینی هرماه و هرسال و هرروز متفاوت است و انسان ها بر اساس ماه و سال و روزی که به دنیا آمدند؛ سرنوشت خاصی دارند که در این مطلب به آن می‌پردازید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند... نمایش

تاریخ تولد یک عدد خاص و مهم در طالع بینی است و بیشتر افرادی که به این نوع طالع ها اعتقاد دارند؛ معتقدند که تاریخ تولد می‌تواند سرنوشت انسان را تعیین کند.

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا مردم در تاریخ تولد خود اهمیت زیادی می دهند؟ چرا جشن تولدهایمان را با شیک و شکوه جشن می گیریم ؟ آیا تاریخ تولد فقط … عدد نیست ؟ یا عدد تولد من چیست ؟

خب، شماره های تولد ما چیزی بیش از اعداد هستند . در اعداد شناسی و قلمرو معنوی، تولد در یک تاریخ خاص مهم است؛ این یک تصادف نیست. اگر همیشه می‌خواستید در مورد معنی شماره تولد و نماد پشت شماره تولدتان بیشتر بدانید، به جای درستی آمده‌اید!

تعیین سرنوشت با تاریخ تولد: عدد تولد من چیست ؟

شماره تولد شما نشان دهنده روز تولد شماست. در اعداد شناسی، اعداد اصلی وجود دارد. اینها شامل مسیر زندگی، شخصیت، بیان، اصرار روح و البته اعداد تولد شما هستند.

هر پنج عدد اصلی در مورد هدف و دلیل وجودی شما معنی دارند. با درک این اعداد، می توانید زندگی را با سهولت، جریان و انگیزه بیشتری طی کنید.

شماره تولد شما یک رقمی است که نشان دهنده روز تولد شماست. به عنوان مثال، اگر در روز سوم ماه متولد شده باشید ، شماره تولد شما ۳ است. اگر در ۱۴ به دنیا آمده اید ، شماره تولد تک رقمی شما ۵ است.

چگونه شماره تولد خود را محاسبه کنیم؟

شماره تولد ساده ترین محاسبه از بین تمام اعداد اصلی است که بر سرنوشت و هدف زندگی شما تأثیر می گذارد.

اگر در روز اول تا نهم ماه متولد شده اید ، آن تک رقمی خاص، شماره تولد شماست. فرض کنید شما در روز چهاردهم ماه متولد شده اید . باید این رقم را به یک عدد تک رقمی گرد کنید. برای انجام این کار، ۱+۴ را اضافه کنید تا به ۵ برسد. بنابراین، با تولد ۱۴ ام ، شماره تولد شما ۵ است.

بیایید مثال دیگری بزنیم. اگر در ۲۳ روز ماه متولد شده اید، می توانید شماره تولد خود را با جمع ۲+۳ محاسبه کنید تا عدد ۵ را به دست آورید. بله، در این مورد نیز شماره تولد شما ۵ است .

یا اگر در روز ۲۸ وم بدنیا آمده باشید به عنوان مثال : ۲ + ۸ = ۱۰ ۱ + ۰ = ۱

قبل از اینکه به معنی اعداد تولد بپردازیم، این را کمی توضیح خواهم داد. معنی شماره تولد کسی که در ۱۴ به دنیا آمده است کاملاً متفاوت از متولدین ۲۳ است، حتی اگر هر دو شماره تولد یکسانی داشته باشند.

در اعداد شناسی، برای تفسیر معنای شماره تولد، باید به تک رقمی که دو رقم را تشکیل می دهند نگاه کنید. به عنوان مثال، کسی که در ۱۴ متولد شده است برخی از ویژگی های فردی با شماره تولد ۱ و شخصی با شماره تولد ۴ را دارد . اگر در ۲۳ متولد شده باشید ، ویژگی های فردی با شماره تولد ۲ و شخصی با شماره تولد ۳ را دارید .

تعیین سرنوشت با تاریخ تولد

معنی و نماد اعداد تولد

شماره تولد شما مظهر درسهایی است که برای یادگیری و تسلط به اینجا آمده اید. این نشان دهنده جنبه های شخصیت شما است و این عدد همچنین می تواند با سایر اعداد اصلی در نمودار اعداد شما همخوانی داشته باشد. درک معنای شماره تولدتان می تواند به شما کمک کند اعمال، خواسته ها، احساسات و درک خود را درک کنید.

بنابراین، بیایید نگاهی به معانی شماره تولد در سنگشو بیندازیم.

تولد شماره ۱: متولدین روزهای ۱ ، ۱۰ و ۱۹ ماه

“”یک”” ها پایه و اساس زندگی هستند. همیشه عقاید جدید و بدیع دارند و این حالت در آنها طبیعی است.

شما یک رهبر طبیعی هستید و تشنه موفقیت هستید. شما ترجیح می دهید مسیر خود را ترسیم کنید. احساس اینکه در یک تیم هستید، زمان و استعداد شما را کاملاً کاهش می دهد. شما بصیر هستید و از تفکر تصویر بزرگ برخوردار هستید، که شما را به تولید کننده ایده خلاق تبدیل می کند. شما همچنین هوش تجاری خوبی دارید و بیشتر سرمایه گذاری های شما بسیار موفق شده اند.

حتی اگر تشنه دستیابی به موفقیت هستید، ممکن است دوره های طولانی اهمال کاری داشته باشید که از شما می خواهد برای ایجاد انگیزه در خود سخت کار کنید. شما می توانید فقط به خاطر آن سرکش باشید که می تواند دیگران را منزوی کند. هنگامی که در یک موقعیت رهبری هستید، می توانید رفتارهای منفعلانه-پرخاشگرانه داشته باشید، دیگران را سرزنش کنید و بدون ملاحظه اقدام کنید.

تولد شماره ۲: متولدین روزهای دوم ، یازدهم و بیستم ماه

“”دو”” ها سیاستمدار به دنیا می آیند ! از نیاز دیگران خبر دارند و غالبا پیش از دیگران به آنها فکر می کنند .

شما یک نوع دیپلماتیک هستید که به قدرت گفت و گو و همدلی اعتقاد دارید. شما برای روابط شخصی ارزش قائل هستید و هدف شما حفظ آرامش است. به عنوان بازتابی از دیدگاه ایده آلیستی خود از جهان، شما بیشتر به سمت موسیقی و هنر میل می کنید و به دنبال همکاری و مشارکتی هستید که به نفع اکثریت باشد. شما ترجیح می دهید به جای اینکه در مرکز قرار بگیرید، برتر باشید یا کاری کنید که در پشت صحنه اتفاق بیفتد. دیگران جذب زیبایی طبیعی و محبت و حساسیت واقعی شما می شوند.

اما، شما می توانید بیش از حد همدل باشید و خود را در برابر خون آشام های انرژی و دیگرانی که هیچ ابایی از سوء استفاده از شما ندارند، آسیب پذیر کنید. حساسیت شما می تواند باعث شود که چیزها را آنقدر شخصی بگیرید که اغلب در لبه های افسردگی و وابستگی به هم فکر می کنید. این می تواند رشد عاطفی شما را خفه کند و حتی عزت نفس شما را کاهش دهد.

تولد شماره ۳: متولدین روزهای سوم ، دوازدهم ، بیست و یکم و سی ام ماه

“” سه “” ها ایده آلیست هستند، بسیار فعال، اجتماعی، جذاب، رمانتیک و بسیار بردبار و پر تحمل .

از زمانی که جوان بودید، توانایی شگفت انگیزی در جذب دانش و درک مفاهیم پیچیده دارید. شما فردی با استعدادهای فراوان هستید و در زمینه‌های بیان خود، مانند سرگرمی و هنر، خوب عمل می‌کنید. شما باهوش، جذاب و به راحتی در اطراف هستید. مردم به طور طبیعی جذب شخصیت اجتماعی، محبت و سخاوت شما می شوند. دوست دارید در کنار مردم باشید، سرگرمی‌های گروهی را دنبال کنید، میزبانی رویدادی داشته باشید یا یک مهمانی برپا کنید. شما از دادن وقت به دیگران و به اشتراک گذاشتن استعدادهای خود لذت می برید.

اما، شما مستعد نوسانات خلقی شدید هستید. یک وقت با روحیه بالا بر فراز دنیا هستی و لحظه ای دیگر در غم فرو می روی. علیرغم نمای ظاهری شاد و سرزنده، شما معمولاً شک دارید و برای دیدن نیمه پر لیوان تلاش می کنید. شما می توانید جنبه بدی را که شامل پرخاشگری منفعلانه، شایعات و سوء استفاده عاطفی است، نشان دهید.

شماره تولد ۴: متولدین روزهای چهارم ، سیزدهم، بیست و دوم و سی و یکم ماه

“”چهار”” ها بسیار حساس و سنتی هستند. آنها عاشق کارهای روزمره، روتین و پیرو نظم و انضباط هستند و تنها زمانی وارد عمل می شوند که دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند.

شما برای سخت کوشی ارزش قائل هستید و مسئولیت های خود را جدی می گیرید. مردم شما را صادق و قابل اعتماد می شناسند زیرا منظورتان را می گویید و آنچه را که می گویید منظورتان است. شما از آن دسته ای نیستید که رویاهای بزرگ داشته باشید یا زمانی را صرف خیال پردازی در مورد برنامه های بزرگ کنید. در عوض، شما ترجیح می دهید به یک روال آشنا پایبند باشید، که به شما کمک می کند تا حد امکان از خطر جلوگیری کنید. احتیاط، ثبات و پشتکار ارزش اساسی شما هستند و به شما کمک کرده اند تا سطحی از موفقیت را به دست آورید. شما دیر گل می کنید، اما وقتی شکوفا می شوید، واقعاً شکوفا می شوید.

با این حال، شما می توانید انعطاف ناپذیر باشید و تمایلی به انجام کارها به گونه ای متفاوت نداشته باشید. سخت‌گیری شما می‌تواند باعث شود فرصت‌های عالی و راه‌حل‌های خلاقانه برای یک مشکل را از دست بدهید. شما همچنین می توانید یک معتاد به کار باشید که منجر به کمبود زندگی اجتماعی شده و شما را بیش از حد جدی و بسته می کند. شما وقت خود را صرف می کنید و قبل از انجام حرکت خود با احتیاط مشاهده می کنید، که می تواند شما را برای مدت طولانی در یک موقعیت گیر کند.

تولد شماره ۵: متولدین روزهای ۵ ، ۱۴ و ۲۳ ماه

“پنج” ها جهانگرد هستند و کنجکاوی ذاتی، خطر پذیری و اشتیاق سیری ناپذیر آنها به جهان هستی و دیدن محیط اطراف خود،غالبا برایشان درد سر ساز می شود.

شما به زبان ماجراجویی صحبت می‌کنید و اهل ماندن در یک مکان برای مدت طولانی نیستید. شما در سفر به مکان های جدید و لذت بردن از تجربیات جدید پیشرفت می کنید. شما سرگرم کننده، نترس و سرزنده هستید، واقعاً زندگی مهمانی است. شما یک کاوشگر کنجکاو هستید و می خواهید همه چیز را در یک مکان پیدا کنید. تجربه های عجیب و غریب و الهام گرفته از آدرنالین ایده شما از زندگی کامل است. شما فقط یک بار زندگی می کنید (YOLO) شعار شماست. به عنوان یک فرد بسیار اجتماعی، به فرهنگ، مذاهب، کار و دیدگاه دیگران علاقه نشان می دهید.

اما، گرسنگی شما برای کاوش و ناتوانی در حفظ یک روال می تواند برای شما و اطرافیانتان مشکل ساز باشد. شما از آن دسته افرادی هستید که درگیر رفتارهای افراطی و اغلب خطرناک و غیرمسئولانه هستید که در نهایت به شما آسیب می رساند و دیگران را منزوی می کند. نیاز دائمی شما به تحریک و رگه های سرسخت، برچسب ملکه یا پادشاه درام را به شما می دهد.

تولد شماره ۶: متولدین روزهای ششم ، پانزدهم و بیست و چهارم ماه

“” شش”” ها ایده آلیست هستند و زمانی خوشحال می شوند که احساس مفید بودن کنند . یک رابطه خانوادگی بسیار محکم برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شما مسئول، صادق و قابل اعتماد هستید. شما برای مراقبت از خانواده و پرورش دیگران ارزش زیادی قائل هستید. شما متعهد هستید که وقت و انرژی خود را برای خدمت به دیگران اختصاص دهید. چه در محیط خانواده و چه در محل کار، شما نقش میانجی را بازی می کنید و به افراد کمک می کنید تا اختلافات را به صورت دوستانه حل کنند. شما به شیوه های درمانی مانند پزشک، پرستار، درمانگر، متخصص تغذیه و نورپرداز کشیده می شوید. نرمی آشکار و روحیه پرورش دهنده شما شما را به یک جاذبه طبیعی برای کودکان و حیوانات تبدیل می کند. شما اهداف بزرگ و ماموریتی دارید که دنیا را جای بهتری نسبت به آنچه ترک کرده اید بگذارید.

اما، شما می توانید به دیگران اجازه دهید تا بیش از حد شما را با مشکلاتشان سنگین کنند. با تلاش برای راضی نگه داشتن همه، برخی از افراد را منزوی می کنید و برخی دیگر شما را به دلیل عدم جانبداری از آنها منافق می دانند. نیاز شما به کمال گرایی و مداخله در همه چیز می تواند شما را از دنیا ناامید کند. می‌توانید به سرعت احساس حقانیت در خود ایجاد کنید و نسبت به دیگرانی که توصیه‌های شما را قبول نمی‌کنند یا به کمک شما نیازی ندارند انتقاد کنید.

تولد شماره ۷: متولدین روزهای هفتم ، شانزدهم و بیست و پنجم ماه

“”هفت”” ها جستجو گر هستند. آنها همیشه به دنبال اطلاعات پنهان و مخفی بوده و به سختی اطلاعات به دست آمده را با ارزش حقیقی آن می پذیرند.

تو جوینده علم هستی. به دلیل ذهن تحلیلی و شهود پیشرفته خود، توانایی عجیبی برای دیدن چیزهایی فراتر از ارزش ظاهری دارید. کسی که چیزها را همان طور که هست نپذیرد، شما تحقیق کنید، سوال کنید و تحلیل کنید. شما به سمت شعر، فلسفه، موسیقی، نویسندگی و هنر گرایش دارید. با وجود داشتن ذهنی تحلیلی، معنویت گرایی نیز جستجوی دائمی شماست. شما مشتاق هستید که خود واقعی خود را بشناسید و هدف خود را کشف کنید. شما معتقدید که اینجا هستید تا در یک چیز تخصص داشته باشید و در آن خیلی خوب عمل کنید.

اما، گرایش شما به روشنفکری می‌تواند شما را اسنوب و نخبه‌گرا کند. اگرچه شما حساس هستید، اما روشی بالغ، پایدار و سالم برای ابراز احساسات خود ایجاد نکرده اید و ترجیح می دهید آنها را سرکوب کنید. سپس تعجب می کنید که چرا مردم شما را اشتباه می فهمند! تقویت مهارت های ارتباطی می تواند به شما کمک کند از وجود زمینی خود لذت ببرید و حتی شما را به سمت دوستی ها و تجربیات بهتر باز کند. ذهن تحلیلی شما ممکن است باعث شود شما احساس متفاوتی و حتی برتری نسبت به دیگران داشته باشید، اما مراقب باشید به کسانی که دنیا را متفاوت از شما درک و تجربه می کنند نگاه کنید.

شماره تولد ۸: متولدین روزهای هشتم ، هفدهم و بیست و ششم ماه

“”هشت “” ها حلال مشکلات هستند. اساسی و حرفه ای سراغ مشکل رفته و آن را حل می کنند. قضاوتی درست دارند و بسیار مصمم هستند و طرح‌ها و نقشه های بزرگی دارند و دوست دارند زندگی خوبی داشته باشند.

شما به زبان تجارت صحبت می کنید و به نظر می رسد که از نظر پول خوش شانس هستید . شما از هیجان شروع و رهبری یک کسب و کار لذت می برید، بدون اینکه فکر کنید آیا آن کسب و کار شکست خواهد خورد یا خیر. با این حال، به نوعی، بسیاری از سرمایه‌گذاری‌های شما شکوفا می‌شوند و مبالغ هنگفتی از پول و نفوذ زیادی برای شما به ارمغان می‌آورند. این بدان معنا نیست که پول به راحتی به دست شما می رسد. شما ذاتاً فردی سخت کوش هستید، اما دیگران ممکن است اشتباه کنند که این پول به راحتی به دست شما می رسد، زیرا سرگرمی را برای کار به کار می برید. شما یک رهبر، مدیر، کانکتور و شبکه کننده عالی هستید. شما از آن دسته افرادی هستید که کسی را می شناسید که کسی را می شناسد، کسی را می شناسد. نگرش شما به سمت خرید، موقعیت مالی غبطه‌انگیزی برای شما به ارمغان می‌آورد.

اما، شما می توانید بدون زمان و مکان برای کسانی که ضعیف می دانید، رئیس و مغرور باشید. تمرکز افراطی شما بر پول و موفقیت مادی می‌تواند برخی از ویژگی‌های ناپسند مانند سخت‌گیری، سرزنش دیگران و حتی درگیر شدن در فعالیت‌های غیرقانونی را نشان دهد.

تولد شماره ۹: متولدین روزهای نهم ، هجدهم و بیست و هفتم ماه

“”نه “” ها ذاتا هنرمند هستند . بسیار دلسوز دیگران و بخشنده بوده و آخرین پول جیب خود را نیز برای کمک به دیگران خرج میکنند .

رگه هنری شما بزرگترین استعداد شماست. شما اساساً هنر را راهی برای خدمت و بهبود بشریت می‌دانید، چه از طریق موسیقی، مجسمه‌سازی، معماری یا موسیقی. شما معتقدید که اینجا هستید تا در خدمت باشید و با استعدادها و استعدادهای خود تأثیری جهانی بگذارید. شما کاریزماتیک هستید، به راحتی حمایت مردم را به خود جلب می کنید، و این امکان را برای شما فراهم می کند که اتفاقاتی را در حوزه نفوذ خود رقم بزنید.

اما، وضعیت جهان می تواند شما را دچار بدبینی کند. شما مستعد فازهای افسردگی هستید، عمدتاً به این دلیل که فکر می کنید وظیفه شماست که دنیا را نجات دهید. با این حال، اینطور نیست!

فال عشق با تاریخ تولد

فال عشق با تاریخ تولد

فال عشق با تاریخ تولد، یکی از روش‌هایی است که بسیاری مردم برای پیدا کردن آینده عاطفی و رابطه عاشقانه خود به آن متوسل می‌شوند. در این روش، بر اساس تاریخ تولد، شخصیت و ویژگی‌های عاطفی هر فردی شناسایی می‌شود و با استفاده از آن، توقعات و تجربیات عاطفی فرد در آینده پیش‌بینی می‌شود.

در بررسی فال عشق با تاریخ تولد باید به نکاتی توجه کرد. در این فال، تمامی کاراکترها و اعداد تاریخ تولد، در به دست آوردن نتیجه و تفسیر آن بسیار مهم هستند. برای مثال، اگر تاریخ تولد فرد مبتنی بر تقویم شمسی باشد، نتیجه با شیوه‌ای به دست می‌آید و اگر تاریخ تولد فرد بر اساس تقویم میلادی باشد، شیوه تفسیر متفاوت است.

در فال عشق با تاریخ تولد، معمولاً با استفاده از اعدادی که در تاریخ تولد قابل شناسایی هستند، مانند ماه، روز و سال تولد، ویژگی‌های قلبی و معنوی فرد تعیین می‌شود. این ویژگی‌ها ممکن است به شخصیت فرد در آینده، روابط عاطفی و رفتارهای عاشقانه او تأثیر بگذارند.

درنهایت، فال عشق با تاریخ تولد به عنوان یک ابزار پیش‌بینی بازیگری دست می‌دهد و هر کسی می‌تواند با رعایت نکات گفته شده در این مطلب، از آن به عنوان یک راهنمای رابطه عاطفی خود استفاده کند.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در فروردین

در فروردین به دنیا آمده‌اید و می‌خواهید در زمینه عشق و روابط عاطفی خودش روشنی بخشید؟ فال عشق با تاریخ تولد شما می‌تواند به شما کمک کند.

اولین ماه سال، فروردین، بیشترین شباهت را با رنگ سبز دارد. شخصی که در این ماه به دنیا آمده است، بیشترین همخوانی را با رنگ سبز و اسباب و اثاثیه‌های خانه دارد. طبق فال عشق با تاریخ تولد شما، بگویند، قلب شما همچون گل سفید در باغی پر از سرخی است، که از این به بعد باید کمی رویاپردازی کنید تا دیده شود گل سفیدی در بستر طبیعت وجود دارد.

همچنین، براساس فال عشق با تاریخ تولد شما، خوب است خود را به نظم و ترتیب عشقی تعلیم دهید و همچنین مانع از بروز کنار رفتی و درگیری‌ها به خاطر اختلافات مسائل کوچک شوید.

برخی بر این باورند که افرادی که در ماه فروردین به دنیا آمده‌اند، بیشترین شانس برای داشتن رابطه با آدم‌های قوی و قدرتمند را دارند. به همین دلیل، شما باید خودتان را برای همه چیز آماده کنید تا رابطه عشقی خوبی برقرار کنید.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در اردیبهشت

فال عشق یکی از جذاب‌ترین فال‌های موجود است که برای بسیاری از مردم بازتابی از آینده عاطفی آن‌ها است. در فال عشق، طبق الگوهای فرمولی، شماره تاریخ تولد شخص مورد نظر مربوط به عنصر، گل، حیوان و خرده‌گیاه مشخصی می‌شود و سپس بر اساس ترکیبی از این المان‌ها تعبیر فال عشق به شخص ارائه می‌گردد.

برای افرادی که در ماه اردیبهشت به دنیا آمده‌اند و تمایل دارند تا فال عشق خود را بررسی کنند، الگوی مربوط به این ماه عبارت است از: یک عنصر آبی، گل آذری، حیوان پرنده و خرده گیاه بنفش.

عنصر آبی که برای این ماه در نظر گرفته شده، به شما اطلاعاتی درباره وقایعی که در زندگی شما رخ خواهند داد ارائه می‌دهد. شما در بستر عشق با موفقیت پیش خواهید رفت و از این روزها بهره بچه بری خود را خواهید گرفت.

گل آذری طبق فال عشق شما را با اخبار خوب دیگری روبرو خواهد کرد. در عشق زندگی شما به مرحلهٔ جدیدی وارد خواهد شد که کاملا با شخصیت شما سازگار خواهد بود.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در خرداد

فال عشق یکی از مهمترین موضوعات در فال‌نویسی است که دربرگیرندهٔ تعبیه­ شدهٔ تعاریف متعدد در فرهنگها و تمدن­های مختلف است. در بسیاری از فرهنگها، فال عشق بر اساس تاریخ تولد پرسیده می‌شود و نتیجه‌گیری از آن صورت می‌گیرد. برای مثال، افرادی که در ماه خرداد متولد شده‌اند، بر اساس روز تولد و مبانی روان‌شناختی در فال عشق می­توانند نکات مهمی را در مورد رابطه عاطفی خود کسب کنند.

در فال عشق برای افراد متولد در ماه خرداد باید با توجه به تاریخ تولد آنان، نمادهای ستارگان و آسمان‌شناسی را مورد بررسی قرار داد. افراد متولد در این ماه خودشان نیز می‌توانند با بررسی و تحلیل ویژگی‌های شخصیتی خودشان، نکات جالب و مهمی را در مورد رفتارهای خود و همچنین شریک عاطفی پیش‌بینی کنند.

با توجه به توانائی‌های این افراد در کوتاه‌مدت و آینده، در فال عشق برای این افراد با توجه به تاریخ تولدشان در روزهای مختلف می‌توان به آینده‌های عشقی آنان پی‌‌ببرد. به‌عنوان مثال اگر فردی در روزی درهماه خرداد به دنیا آمده باشد، با توجه به تعبیه‌شده‌ی خواص و جنبه‌های روانی شخصیتی آن شخص می‌توان بهترین روزهای برای ورود به یک رابطه عاطفی و مهمترین مشاهدات مربوط به شریک زندگی خود را بیابد.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در تیر

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در تیر، یک موضوع محبوب و پر طرفدار در فرهنگ مردم ایران است. تاریخ تولد هر فرد، مشخصات منحصر به فرد و خاصیت هایی را دارد که معمولا در بررسی فال های عشقی استفاده می شود. افرادی که در ماه تیر به دنیا آمده اند، نیز نیازمند راهنمایی و پیش بینی هایی برای زندگی عاطفی خود هستند. در این پاراگراف قصد داریم به بررسی فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در تیر بپردازیم.

اولین نکته درباره فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در تیر این است که این افراد طبق خصوصیات ارجاع داده شده به تاریخ تولدشان، با افرادی با خصوصیات مشابه مرتبط هستند. به طور مثال، افراد متولد در تیر معمولا توانایی های بالایی در زندگی عاطفی دارند و اغلب در رابطه ها موفق عمل می کنند.

دومین نکته در مورد فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در تیر، این است که رنگ هایی که به تاریخ تولد این افراد ارتباط دارند، نقش مهمی در زندگی عاطفی آن ها ایفا می کند. برای مثال، افراد متولد در تیر معمولا با رنگ قرمز در ارتباط هستند که نماد عشق و پر شوری است. رنگ های دیگری نیز می توانند در زندگی عاطفی آن ها تاثیرگذار باشند.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در مرداد

در فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در مرداد، تاریخ تولد بسیار مهم است و به عنوان یک عامل مهم در تعیین ساختار شخصیت افراد این ماه، در پیش‌بینی شانس عاشقی، می‌تواند نقش موثری داشته باشد. به طور کلی، افراد متولد در مرداد معمولاً بسیار فعال و دارای شخصیتی بارز هستند. آنها معمولاً دارای فردیت و استقلال زیادی هستند که می‌تواند در مسیر عاشقی تاثیر بگذارد.

برای افرادی که در مرداد ماه به دنیا آمده‌اند، عشق و رابطه عاطفی بسیار مهم است و به این دلیل هست که آنها به دنبال رابطه‌ای مهربان و عاشقانه هستند و به دنبال یافتن یک شریک زندگی سخت می‌کوشند. به طور کلی، این افراد معمولاً دارای خصوصیات نجومی(اسرار آمیز) هستند، که ممکن است باعث شود تا شریک عاشقشان در یافتن رابطه مطمئن و ایمن، دچار سختی شود.

این افراد برخلاف شایعات موجود، عاشق شدن نیاز به پایبندی به قوانین و شرایطی دارند تا بتوانند رابطه‌ای موثر و پایدار داشته باشند. اگر شرایط مناسبی برای پایبندی به این شرایط وجود نداشته باشد، احتمال آسیب به رابطه بسیار بالاست.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در شهریور

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در ماه شهریور، یکی از مهمترین مسائلی است که برای این گروه از افراد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. پیش بینی عشق و ازدواج از جمله مسائلی است که برای همه انسان ها بسیار مهم است و با داشتن اطلاعاتی در این زمینه، می توانند اطمینان داشته باشند که آیا آینده زندگی عاطفی آنها خوب خواهد بود یا خیر.

برای بدست آوردن این اطلاعات در مورد فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در شهریور، ایجاد چندین فرمول و الگوریتم کاملاً محاسباتی و بهینه شده است. برای این منظور، از مفاهیمی مانند شماره آزمایش، شماره روز تولد، شماره ماه و شماره سال تولد استفاده می شود.

در این فال، به محاسبه شخصیت و ویژگی های عشقی این افراد پرداخته می شود. برای مثال، این فال به شما می گوید که آیا شخصی که در ماه شهریور متولد شده است، شخص با ویژگی هایی مانند هوشیار، درستکار، شجاع و قصد قوی برای پیشرفت است یا خیر. همچنین این فال به شما اطلاعاتی جامع در مورد سلایق و علایق و همچنین شخصیت جنسی این افراد را نیز ارائه می دهد.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در مهر

فال عشق برای ما همیشه جذابیت خاصی داشته است و در واقع می تواند موضوعی جذاب براساس تاریخ تولد باشد. برای افرادی که در مهر ماه به دنیا آمده اند، این فال عشق ممکن است به عنوان یک برآورد جالب شامل توصیف های مختلفی مثل شخصیت، خواسته ها و شکل زندگی آنها باشد.

یکی از پارامترهای مهمی که ممکن است در فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در مهر مورد استفاده قرار بگیرد شخصیت افراد می باشد. این فال عشق می تواند به شما درکی از شخصیت خود و افکار و عقاید شما ارائه دهد. علاوه بر این، فال عشق مبتنی بر تاریخ تولد می تواند شما را در موضوعات روابط و عشق به صورت جدی یا طنز آمیز به نتایجی که در مورد خود و شریک زندگیتان ارائه شده است راهنمایی کند.

در این فال، شخصی که در مهر ماه متولد شده است، ممکن است با نگاهی به تاریخ تولد، براساس مهر و برجی که در آن متولد شده، مورد توجه قرار گیرد. مثلاً، ممکن است برای یک شخصی که در دوره مهرزاد به دنیا آمده احتمالاً فال عشق با توجه به این تاریخ بهتر از فال عشق با توجه به تاریخ تولد در ماه دی، ارائه داده شود. به هر حال، محتوای فال عشق را تنها باید به عنوان یک پیش بینی جذاب و سرگرم کننده در نظر گرفت که بیشتر بر تفریح و خنده تمرکز دارد تا رویایی که عاشقانه با خود به دنبال می کشند.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در آبان

یکی از مهمترین موضوعاتی که در هنرِ فالگیری وجود دارد، فال عشق با تاریخ تولد است. همه‌ی افراد معتقدند که عشق ورزیدن و موفقیت در روابط جنسی، بخشی از خوشبختی و زندگی است. اما همیشه یافتن دوست و عشقی از روی کاملاً شانسی نیست. برای اولین بار، می‌خواهیم به شما فال عشق با تاریخ تولد برای افراد به دنیا آمده در ماه آبان را معرفی کنیم و نشان دهیم که چگونه می‌توانید از طریق تاریخ تولد خود بیشتر با معشوق زندگی‌تان آشنا شوید.

افراد متولد در ماه آبان معمولاً بسیار پرشور و عاشق زندگی هستند. آن‌ها از هر لحاظ اهلِ تجربه و خلاقیت هستند و همچنین تمایلات هنری قوی دارند. افرادی که در آبان به دنیا آمده‌اند عاشق یادگیریِ جدیدی هستند و همراه با نقشه راه و خلاقیت شدید، به دنبال تجربه‌ی چیزهای جدید هستند. اما بخش عمده‌ی علاقه‌شان به یادگیری به آموزش و پرورش مربوط است و همچنین به مسائل مربوط به توسعه‌ی شخصی.

افراد متولد در آبان عمدتاً با هوشِ قوی و قدرتِ تفکر خلاق هستند. این افراد می‌توانند با استفاده از تفکرِ خلاق و هوشِ قوی خود، راه موفقیت را پیدا کنند. نکته‌ی دیگر این است که این افراد در برابر تغییرات بسیار عکس‌العمل قوی‌تری دارند و پیشنهادای جدید را به راحتی با ایده‌های قبلی‌ خود تطبیق می‌دهند. از طریق فال عشق با تاریخ تولد خود می‌توانید با شناخت بهتر از خود و شریک زندگی‌تان، به دنبال خدمت و پاسخگویی به نیازهای یکدیگر بگردید.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در آذر

ورود به دنیای فال عشق با تاریخ تولد برای افرادی که در ماه آذر به دنیا آمده‌اند، می‌تواند تجربه جذابی باشد. این فال طبق تاریخ شمسی است و بر اساس عدد مبتلا به آن‌ می‌توان بازیافتی از شخصیت عاشقانه خود به دست آورد.

شامل پنجمین ماه سال شمسی، آذر بهار نسل جوانی از جمله دانشجویان و دانش‌آموزان، بهار کانون‌ها و سازمان‌هاست. اتفاق‌بینی‌های فال عشق نیز برای این دسته از افراد ممکن است آمیزه‌ای از شور و لذت باشد و به دنبال آرامش بخشیدن به افراد علاقه‌مند به این زمینه می‌باشد.

اگر به زادروز خود نگاهی بیندازید، می‌توانید عدد متناظر با آن را از برگه‌ای که برای شما در نظر گرفته شده است، پیدا کنید. با استفاده از این عدد در فال عشق با تاریخ تولد خود داستانی راجع به شخصیت عاشقانه خود کشف خواهید کرد. این فال می‌تواند به شما اطلاعاتی درباره تصمیمات رقتندانه و حساسیت الهام گرفته از سهم شما در حیات معاصرتان بدهد و عشقی که فردی به شما می‌دهد را نیز قابل دست یابی کند.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در دی

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در دی موضوعی است که درجهت یافتن سرنوشت عاطفی و عشقی افراد، منتظر آن هستند. برای شخصی که در ماه دی متولد شده است، باید به اطلاعاتی که در این ماه در سیاره های مختلف در دسترس داریم توجه کنیم.

شخصی که در ماه دی متولد شده است، با ماه سرد و زمستانی پایان سال و نزدیکی به تعطیلات مواجه است. معمولا در این ماه ها، هوا به شدت سرد می شود و کاهش فعالیت در فضای خارج از خانه در این فصل اغلب دیده می شود. به همین دلیل، افرادی که در ماه دی متولد شده اند به دنبال راحتی و آرامش هستند و به جای شلوغی های شهری، به دنبال فضایی آرام و بهتر هستند.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در بهمن

بسیار غافلگیر کننده، سریع الانتقال، دارای حس پیش بینی، کنجکاو،‌ غیر قابل پیش بینی، رفیق باز و کم علاقه به آداب و اصول سنتی زنا شویی از خصوصیات بارز متولدین ماه بهمن است. متولد بهمن بلد نیست که عشق خود را به شوهرش و فرزندانش حالی کند.

اگر این احتمال وجود دارد که عاشق یک زن متولد بهمن شوید، به خاطر بسپارید که او در امر عشق نیز مثل هر چیز دیگری مجموعه ای از تناقضات است و برای اینکه قلب شما شکسته نشود، او را فرزند« قوس و قزح» یعنی رنگارنگ بدانید و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشید.

سیاره حاکم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاکم بر طبیعت او باد است.

فال عشق با تاریخ تولد برای افراد متولد در اسفند

این ماه خاص کمی حساس‌تر از سایرین است و در صورت امکان از واقعیت فرار می‌کند. شاید این به دلیل تفکر بیش از حد آنها باشد، یا شاید فقط به این دلیل است که طبیعت هنری آنها تمایل دارد که آنها را بهتر کند. ویژگی‌های عاطفی، همدلانه و دلسوزانه آنها به آنها کمک می‌کند تا در روابط برتر باشند، حداقل زمانی که شریک زندگی‌شان برای پیشرفت‌های آنها کمک می کند. اسفند ماهی گوش می دهد و با جدیت عشق می ورزد. اگر عاشقی پیدا کرده اید که به هنر میل دارد، از یک پیاده روی زیبا در طبیعت قدردانی می کند، مشتاقانه منتظر یک کنسرت در جنگل یا یک رستوران مجلل است، غرق در احساسات بدبینانه می شود احتمالاً با یک اسفند ماهی رویایی همراه شده اید.

فال و طالع بینی درخت متولدین ماه های مختلف سال

فال و طالع بینی درخت متولدین ماه های مختلف سال

ابتدا با توجه به روز تولد خود از جدول زیر، درخت ماه تولد خودتون رو پیدا کنید و سپس در پایین جدول فال مربوط به درخت خود را ببینید.

درخت بلوط ۱ فروردین درخت فندق ۲ فروردین الی ۱۱ فروردین
درخت سماق کوهی ۱۲ فروردین الی ۲۱ فروردین درخت افرا ۲۲ فروردین الی ۳۱ فروردین
درخت گردو ۱ اردیبهشت الی ۱۰ اردیبهشت درخت سپیدار ۱۱ اردیبهشت الی ۲۴ اردیبهشت
درخت شاه بلوط
۲۵ اردیبهشت الی ۳ خرداد
درخت زبان گنجشک
۴ خرداد الی ۱۳ خرداد
درخت آلش
۱۴ خرداد الی ۲۳ خرداد
درخت انجیر
۲۴ خرداد الی ۲ تیر
درخت توس
۳ تیر
درخت سیب
۴ تیر الی ۱۳ تیر
درخت صنوبر
۱۴ تیر الی ۲۳ تیر
درخت نارون
۲۴ تیر الی ۳ مرداد
درخت سرو
۴ مرداد الی ۱۳مرداد
درخت سپیدار
۱۴ مرداد الی ۲۲ مرداد
درخت سدر
۲۳ مرداد الی ۱ شهریور
درخت کاج
۲ شهریور الی ۱۱ شهریور
درخت بید مجنون
۱۲ شهریور الی ۲۱ شهریور
درخت لیمو ترش
۲۲ شهریور الی ۳۱ شهریور
درخت زیتون
۱ مهر
درخت فندق
۲ مهر الی ۱۱ مهر
درخت سماق کوهی
۱۲ مهر الی ۲۱ مهر
درخت افرا
۲۲ مهر الی ۱ آبان
درخت گردو
۲ آبان الی ۲۰ آبان
درخت شاه بلوط
۲۱ آبان الی ۳۰ آبان
درخت زبان گنجشک
۱ آذر الی ۱۰ آذر
درخت آلش
۱۱ آذر الی ۲۰ آذر
درخت انجیر
۲۱ آذر الی ۳۰ آذر
درخت راش
۱ دی
درخت سیب
۲ دی الی ۱۰ دی
درخت صنوبر
۱۱دی الی ۲۱ دی
درخت نارون
۲۲ دی الی ۴ بهمن
درخت سرو
۵ بهمن الی ۱۴ بهمن
درخت سپیدار
۱۵ بهمن الی ۱۹ بهمن
درخت سدر
۲۰ بهمن الی ۲۹ بهمن
درخت کاج
۳۰ بهمن الی ۹ اسفند
درخت بید مجنون
۱۰ اسفند الی ۱۹ اسفند
درخت لیمو ترش
۲۰ اسفند الی ۲۰ اسفند

درخت توس ( الهام پذیر)

با نشاط و خوش پوش مهربان و در عین حال متظاهر افراط در هیچ کاری را دوست ندارند. از ابتذال متنفرند و زندگی در طبیعت و آرامش را دوست دارند…. خیلی احساساتی نمی باشند. کمی بلند پرواز و پر از قوه تخیل می باشند. و از وجودی آرام و راضی کننده سود می برند.

درخت راش (خلاق)

دارای سلیقه خوب و دارای قدرت سازماندهی بسیار بالایی در زندگی و شغل خود می باشند. همیشه نگران وضعیت ظاهری خود می باشند آنها رهبران خوبی هستند که غالباً ریسکهای غیر ضروری انجام نمی دهند . این گروه به تناسب اندام خود از طریق رژیم, ورزش و غیره بسیار علاقه مندند.

درخت زبان گنجشک (بلند پرواز)

پر نشاط و سر زنده و به میزان بسیار زیاد جذاب می باشد این گروه از روی انگیزه آنی و بدون فکر قبلی عمل می کند , پافشاری در هر کاری از خصوصیات آنهاست. از انتظار واهمه ای ندارد. جاه طلب و باهوش و پر استعداد و علاقه مند به بازی با سرنوشت می باشند اصولاً دارای تمایلات خود خواهانه و در عین حال بسیار قابل اعتماد و درستکار می باشد آنها چون عاشقی محتاطند که بعضی اوقات مغزش بر قلب حکم رانی می کند.

درخت سیب (عاشق)

این افراد فریبنده, جذاب و سراسر پر از انرژی مثبت می باشند.اهل خوش و بش حادثه جو حساس و همیشه عاشق اند. دوست دارند عاشق باشند و همیشه عاشقشان باشند. با وفا زوجی پر محبت- بسیار بخشنده و پر استعداد و اصولاً برای امروز زندگی می کنند – آنها فیلسوفانی با فکر آزاد می باشند که دارای قوه تخیل بسیار بالا هستند.

درخت نارون (شریف)

دارای سرشتی مثبت بوده و با سلیقه لباس می پوشند علاقه ای به بخشیدن خطاهای دیگران ندارند . همواره بشاش و علاقه ای به رهبری کردن دارند و دوست ندارند از کسی اطاعت کنند.شریکی صادق و مهربانند که دوست دارند برای دیگران تصمیم بگیرند – نجیب زاده – دست و دلباز و طبع خوبی برای شوخی دارند.

درخت شاه بلوط (صادق)

این گروه سیاستمدارانی مادرزادند دارای توان بالا در قضاوت بوده و علاقه مند به تاثیر گذاری بر روی دیگران می باشند . اغلب فکر می کنند که دیگران آنها را درک نمی کنند فقط یک بار عاشق می شوند و برای پیدا کردن جفت خود دچار مشکلات زیادی می شوند.

درخت سرو (با وفا)

قوی,عضلانی سازگار و قانع به آنچه که زندگی به آنها می دهد . خوشبین و خوشنود بوده و بسیار علاقه مند به پول و دانش می باشند و از تنهایی متنفرند.عاشقی احساساتی اند که هرگز نمی توانند راضی گردند. بسیار مهربان بوده سرکش و بی دقتند و سریع خشمگین می شوند.

درخت سدر (صمیمی)

دارای زیبایی نادری می باشند و میدانند چگونه با محیط سازگار شوند – به تجملات علاقه دارند و از سلامتی خوبی برخوردارند. فردی خجالتی نمی باشند. غالباً دیگران را کمتر از خود می بینند و دارای اعتماد به نفس بسیار بالایی هستند. مصمم و علاقه مند به گروه افرادی زبردست و دارای خوش بینی سالم می باشند. همواره منتظر یک عشق واقعی اند و قادر به گرفتن تصمیم های سریع هستند.

درخت فندق (غیرعادی)

دلربا – بی صبر و خیلی فهیم می باشند. مبارزی فعال برای جنبش های اجتماعی بوده محبوب و عاشقی دم دمی مزاج به حساب می آیند. این گروه شریکی بردبار و در قضاوت بسیار دقیق می باشند.

درخت گردو (پر شور)

سخت گیر عجیب و پر از تضاد بوده و اغلب خودخواه می باشند. پرخاشجو دارای عکس العمل های غیر منتظره می باشند. افراد این گروه نجیب و دارای افقی گسترده می باشند که فی البداهه عمل می کنند. بلند پروازی آنها نامحدود بوده و هرگز انعطاف پذیر نمی باشند. آنها شریکی دشوار و غیر عادی بوده که اغلب دوستشان ندارند ولی همواره مورد تحسین قرار می گیرند. بسیار حسود و احساساتی بوده و هرگز اهل مصالحه نمی باشند.

درخت سماق کوهی (احساساتی)

پر از بشاشیت و دارای موهبت خودخواه نبودن می باشند.. جنب و جوش ناآرامی و پیچیدگیها را دوست دارند.. هم وابسته و هم مستقل اند. سلیقه خوبی داشته و هنرمندان احساساتی می باشند. آنها می توانند شریک خوبی برای زندگی باشند که متاسفانه قدرت بخشش آنها بسیار کم است.

درخت انجیر (حساس)

خیلی قوی و مستقل بوده و به تناقضات و حرفهای نامربوط میدان نمی دهند – زندگی را دوست دارند و همینطور خانواده – بچه ها و حیواناتشان را – شوخ طبع بوده و تنبلی و بطالت علاقه ای ندارند این گروه دارای استعداد و هوش بالفطره می باشند.

درخت زیتون (خردمند)

عاشق خورشید و گرما می باشند. آنها افرادی معقول و متعادل بوده که از پرخاش و خشونت خود دوری می کنند. بردبارند و بشاش و در صحنه های زندگی بسیار خونسرد رفتار می کنند.این گروه بسیار حساس بوده و فارغ از حسادت می باشند. آنها عاشق خواندن و شرکت کردن در جمع مردم خبره می باشند.

درخت بلوط (شجاع)

طبعی قوی دارند دلیر و نیرومند می باشند و در کارها بسیار سختگیر و مستقل عمل می کنند . حساس بوده و به تغییر علاقه ای ندارند.. همیشه پایشان را روی زمین نگه می دارند و اهل عمل می باشند.

درخت آلش (خوش سلیقه)

دارای زیبایی آرامش بخش بوده و همواره نگران وضع ظاهر خود می باشند. خوش سلیقه بوده و تا جایی که امکان دارد به خود سخت نمی گیرند همواره یک زندگی منظم و معقول را هدایت می کنند. این گروه به ندرت با احساسات خود خوشحال می شوند و همیشه به دنبال مهربانی و آگاهی در یک شریک احساساتی می باشند. اغلب به مردم بد گمان بوده و هیچ وقت به تصمیمات خود اعتماد ندارند. افراد این دسته بسیار با وجدان می باشند.

درخت صنوبر (مرموز)

دارای سلیقه ای غیر عادی و خوب بوده که تا حدی دارای گرایشات خود خواهانه می باشند. این افراد با نزدیکان خود مدارا نموده و تا اندازه ای فروتن می باشند. آنها خلاق کله شق بوده و دارای دوستان بسیار زیاد و بلند پروازی آنها بسیار زیاد می باشد این دسته از مردم بسیار قابل اعتماد می باشند.

درخت افرا (مستقل)

یک فرد معمولی نمی باشند. آنها پر از تخیل و ابتکارند ولی در عین حال خجالتی و محتاط و کم حرف می باشند. این گروه مغرور و دارای اعتماد به نفس بالایی می باشند آنها تشنه تجربیات جدید بوده که در بعضی اوقات عصبی می شوند.افراد این دسته دارای پیچیدگی های فراوان بوده و از نعمت حافظه خوب برخوردار می باشند. آنها براحتی یاد می گیرند که زندگی عشق پیچیده دارد ولی می خواهند همواره تاثیر گذار باشند.

درخت بید مجنون ( مالیخولیایی و رویایی )

زیبا و پر از مالیخولیا. جذاب و بسیار وابسته به حس تلقین می باشند. از هرچیز زیبا و پر سلیقه خوششان می آید عاشق سفر بوده و می توانند تحت تاثیر قرار گیرند. آنها دم دمی مزاج صادق- خیال باف و بی قرارند ولی در عین حال پرتوقع و دارای بصیرتی بالا می باشند . همواره رنج می کشند ولی اغلب شریکی محکم پیدا می کنند.

درخت لیمو ترش (دودل)

آنچه را زندگی برایش مقرر ساخته خونسردانه می پذیرد. از جنگیدن استرس و رنج کشیدن بیزار است و از تنبلی و بطالت خوشش نمی آید. این گروه اغلب ملایم و دل رحم بوده و برای دوستان خود بسیار وفادار می باشند . با استعداد بوده ولی از پشتکار کمی برخوردار می باشند و برای همین کمتر استعداد خود را به شکوفایی می رسانند. اغلب در حال شکایت کردن بوده و از درجه حسادت بالایی برخوردارند.

درخت سپیدار (بلاتکلیف)

بسیار اهل تجمل به نظر می رسند. خیلی اعتماد به نفس ندارند ولی وقتی لازم باشد از خود جرات نشان می دهند. آنها طالب محیطی گرم می باشند. در انتخاب خود بسیار وسواس دارند و اغلب تنهاست. این گروه دارای طبعی هنرمندانه می باشند و گرایشی به سمت فلسفه دارند. دارای سازماندهی خوبی است و در هر موقعیتی قابل اعتماد است و روابط را بسیار جدی می گیرد.

درخت کاج( منحصر به فرد)

به شراکت های موافق عشق می ورزند. آنها میدانند که زندگی را چگونه راحت بگیرند. بسیار فعال و طبیعت گرا می باشند. این گروه افرادی قابل اعتماد و اهل عملند که بسادگی عاشق می شوند ولی احساسات سریعاً او را می سوزاند و تا رمانی که ایده آل خود را نیابد همه چیز برای او نا امید کننده است. در روابط عاشقانه باید مراقب قلب ساده و صمیمی آنها بود که شکسته نشود.

عدد شانس براساس تاریخ تولدتان

روش محاسبه عدد شانس براساس تاریخ تولدتان

برای محاسبه عدد شانس متولدین ماه های مختلف ابتدا باید عدد سال تولدرا به همراه، عدد ماه روز تولد نوشته و به شکلی که توضیح خواهیم داد با هم جمع کنید تا در نتیجه به یکی از اعداد ۱ تا ۹ یا عدد ۱۱ یا ۲۲ برسید.

به عنوان مثال چنانچه تاریخ تولد شما روز ۳۱ ماه دسامبر سال ۱۹۵۵ است، عدد شناس ماه تولدتان به روش زیر بدست می آید:

عدد شانس متولدین ماه ها = عدد سال تولد + عدد ماه تولد + عدد روز تولد

عدد سال تولد ۶ = ۴+۲ = ۲۴ = ۵+۹+۹+۱ = ۱۹۹۵

عدد ماه تولد ۳ = ۲+۱ = ۱۲

عدد روز تولد ۴ = ۱+۳ = ۳۱

عدد شانس شما ۴ = ۳+۱ = ۱۳ = ۴+۳+۶

در نتیجه عدد شانس شما با احتساب این تاریخ تولد، برابر است یا عدد ۴.

اگر به فال گرفتن علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب طالع بینی هندی ازدواج و طالع بینی ازدواج با حروف ابجد را نیز در ستاره بخوانید. همچنین می‌توانید با طالع بینی چینی بر اساس سال تولد نیز در سایت ستاره آشنا شوید. لطفا نظرات و پرسش‌های خود را درباره این مقاله با ما و دیگر مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ترافیک سنگین مامور قلابی را به دام انداخت