پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت رئیس جمهور محترم


دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در پیام تسلیتی اظهار داشت: «امروز ایران اسلامی، رئیس جمهوری دلسوز، دانشمند و خدمتگزار را از دست داد. بی‌شک خدمات ایشان در خاطر ملت ایران می‌ماند و نزد خداوند متعال نیز اجری عظیم خواهد داشت.» پیام تسلیت مدیرعامل بانک...

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت رئیس جمهور محترم

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در پیام تسلیتی اظهار داشت: «امروز ایران اسلامی، رئیس جمهوری دلسوز، دانشمند و خدمتگزار را از دست داد. بی‌شک خدمات ایشان در خاطر ملت ایران می‌ماند و نزد خداوند متعال نیز اجری عظیم خواهد داشت.»

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت رئیس جمهور محترم
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پی شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور محترم کشور، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور محترم و خدمتگزار کشورمان، رخدادی است که برای همه دلدادگان این مرز و بوم و خادمان مردم، سخت و دشوار است، اما همه در برابر حکمت و مشیت الهی سر تسلیم فرود می‌آوریم.

امروز ایران اسلامی، رئیس جمهوری دلسوز، دانشمند و خدمتگزار را از دست داد. آیت‌الله رئیسی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در نهادهای مختلف کشور و در سمت‌های مختلف منشأ خیر و برکات بسیاری بودند و بی‌شک خدمات ایشان در خاطر ملت ایران می‌ماند و نزد خداوند متعال نیز اجری عظیم خواهد داشت.

شهادت خدمتگزار صدیق حرم رضوی با ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) مقارن شد و امید که در روز جزا آیت‌الله رئیسی با همان حضرت محشور شوند.

شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور محترم، دکتر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر محترم امور خارجه و هیأت همراه را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.»

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط فروش اقساطی بک X3 پرو اعلام شد [خرداد 1403]