سخنگوی دولت: با دستور مخبر شش کمیته اجرایی برای مدیریت امور ایام پیش رو تشکیل شد


سخنگوی دولت: با دستور مخبر شش کمیته اجرایی برای مدیریت امور ایام پیش رو تشکیل شد

«از روز گذشته معاون اول شش کمیته را برای مدیریت امور این ایام ایجاد کردند. کمیته‌های اجرایی و تشریفات، کمیته حقوقی، کمیته اقتصادی برای تمرکز بر بازار، کمیته رسانه، کمیته بین‌الملل که درخواست‌های زیادی از کشور‌های مختلف برای حضور در مراسم اعلام شد.»

بهادری جهرمی با بیان اینکه هیئت وزیران اجازه نداد در مسیر خدمت به مردم توقفی صورت بگیرد، گفت: از روز گذشته معاون اول رئیس‌جمهو ۶ کمیته را برای این ایام تشکیل دادند که یکی از آن‌ها کمیته مراسمات است که با مسئولیت آقای منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در چیدمان دولت اظهار کرد: اعضای هیئت دولت هم در جلسه عادی دولت که روز گذشته برگزار شد و همزمان با تفحص‌هایی که در آنجا صورت می‌گرفت و هم جلسه فوق‌العاده امروز به ریاست معاون اول برگزار شد. محور اساسی عزیزان هیئت دولت در کنار یاد و خاطره شهیدان رئیسی و همراهان وی، مسیر خدمتی بود که به مردم نباید وقفه‌ای داشته باشد و همیشه ایشان می‌گفتند روز‌های تعطیل، برای مردم تعطیل است.

وی افزود: بهترین ادای دین به این شهدای بزرگوار این است که این مسیر را با خدمت و کار مضاعف ادامه دهیم. هیئت دولت روز گذشته نیز مصوبات جاری داشت، آئین‌نامه ضریب حقوق کارکنان دولت که در هیئت وزیران مورد موافقت قرار گرفت. موافقتنامه اعلام پذیرش نسبت به یک کنوانسیون بین‌المللی که نسبت به تسهیل استرداد متهمان و مجرمان صورت گیرد.

سخنگوی دولت تأکید کرد: از روز گذشته معاون اول شش کمیته را برای مدیریت امور این ایام ایجاد کردند. کمیته‌های اجرایی و تشریفات، کمیته حقوقی، کمیته اقتصادی برای تمرکز بر بازار، کمیته رسانه، کمیته بین‌الملل که درخواست‌های زیادی از کشور‌های مختلف برای حضور در مراسم اعلام شد.

بهادری جهرمی اظهارداشت: به دنبال شهادت آقای امیرعبداللهیان، با دستور معاون اول رئیس جمهور آقای باقری مسئول کمیته حوزه بین الملل شد و مدیریت امور خارجی را دست گرفت. این وفاق و وحدت در هیئت دولت وجود داشت. حتی جلسات مختلفی هم برای سرعت‌بخشی به خدمت به مردم انجام داده‌ایم. امیدواریم در این ایام آن شیرینی که نسبت به خدمت آقای رئیسی به مردم بود را با قوت و جدیت ادامه دهیم.

وی گفت: با رهبری مقام معظم رهبری و پا به کار بودن مردم و دستگاه‌های نظارتی امیدواریم که مشکلی در خدمت رسانی به مردم عزیز پیش نیاید.

سخنگوی دولت ادامه داد: دولت پیشنهاد‌هایی برای عزای عمومی داشت که از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

بهادری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا امتحانات و آزمون‌های مدارس لغو خواهد شد یا خیر، بیان کرد: آقای رئیسی در مورد عدم تعطیلی مدارس تأکید زیادی داشتند که آزمون‌ها به قوت ادامه خواهد یابد و انشاءالله خللی در این مورد بوجود نخواهد آمد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تقویت روحیه ایثار و شهادت، ضامن موفقیت ایران