خرید بدون محدودیت خودروهای برقی وارداتی + جزئیات ثبت نام


خرید بدون محدودیت خودروهای برقی وارداتی + جزئیات ثبت نام

در راستای اجرای طرح فروش خودروهای برقی وارداتی که با هدف عرضه شفاف این خودروها در سال جاری و برنامه‌ریزی برای افزایش و تثبیت واردات آنها انجام می‌شود، مسئولان ذیربط اعلام کرده‌اند که در این طرح، محدودیت‌های معمول در فروش خودروهای...

در راستای اجرای طرح فروش خودروهای برقی وارداتی که با هدف عرضه شفاف این خودروها در سال جاری و برنامه‌ریزی برای افزایش و تثبیت واردات آنها انجام می‌شود، مسئولان ذیربط اعلام کرده‌اند که در این طرح، محدودیت‌های معمول در فروش خودروهای وارداتی همچون داشتن پلاک فعال و یا صرفاً برای اشخاص حقیقی اعمال نخواهد شد. این طرح از عصر روز یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه آغاز گردیده و تا ساعت 23:59 روز شنبه، 5 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

برای ثبت‌نام در این طرح، متقاضیان می‌بایست یکی از حساب‌های بانکی خود را نزد بانک‌های واجد شرایط به نام خودروی برقی مورد نظر وکالتی نموده و مبلغ 100 میلیون تومان را در این حساب تا ساعت 13 روز چهارشنبه، 2 خرداد ماه مسدود نمایند. پس از انجام این مراحل، متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست و انتخاب یکی از هفت محصول عرضه شده در این طرح اقدام کنند. این هفت خودروی برقی عبارتند از: هونگچی EQM5، کی‌ام‌سی EJ7، آئودی Q5، هوندا ENS1، فولکس واگن ID4، لونا GRE و سیناگولد Tango 5. از میان این محصولات، دو محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج محصول دیگر دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی می‌باشند.

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از استقبال خوب متقاضیان در کمتر از 24 ساعت از آغاز این طرح خبر داده و اعلام کرده است که تعداد زیادی از مشتریان برای ثبت‌نام از طریق این سامانه ثبت درخواست کرده‌اند. وی همچنین تأکید نموده است که افتتاح حساب وکالتی و ثبت‌نام اولیه، به صورت قطعی به معنای تخصیص خودرو نیست، بلکه تخصیص متناسب با میزان عرضه صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی باید تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان در این حساب باقی بماند و برداشت آن به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی می‌گردد.

علاوه بر این، گفتنی است که طرح فروش خودروهای برقی وارداتی که با هدف عرضه شفاف این خودروها در سال جاری و برنامه‌ریزی برای افزایش و تثبیت واردات آنها اجرایی شده است، از عصر روز گذشته (یکشنبه، 30 اردیبهشت ماه) آغاز گردیده و تا ساعت 23:59 روز شنبه، 5 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. بر این اساس، متقاضیانی که از روز پنجشنبه هفته گذشته (27 اردیبهشت ماه) تا ساعت 13 روز چهارشنبه (2 خرداد ماه) برای تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه 100 میلیون تومانی در این حساب اقدام کنند، می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب نمایند.

در پایان، شایان ذکر است که برخی از سایت‌ها و حتی اطلاعیه‌های بانک‌هایی که در زمینه حساب وکالتی در فرآیند ثبت‌نام دخیل هستند، به اشتباه از اطلاعیه‌های قبلی فروش خودروهای وارداتی (بنزینی) و یا حتی اطلاعیه فروش خودروهای داخلی استفاده کرده‌اند که در آن‌ها شرایط و محدودیت‌های ثبت‌نام اعمال می‌شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مقایسه آریزو 6 پرو و ریسپکت پرایم، دوقلوهای ناهمسان چینی