سامسونگ گلکسی واچ 7 از فناوری شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد


سامسونگ گلکسی واچ 7 از فناوری شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کردتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه بر اساس شایعات مطرح شده، رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ...

سامسونگ گلکسی واچ 7 از فناوری شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

بر اساس شایعات مطرح شده، رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ احتمالا در ماه جولای امسال برگزار شده و در جریان آن از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 7 نیز رونمایی خواهد شد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سری گلکسی واچ 6 نیز در ماه جولای سال گذشته معرفی شد.

اگرچه سامسونگ در رابطه با سری جدید ساعت‌های هوشمند خود هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی را منتشر نکرده است؛ اما گلکسی واچ 7 اخیرا در چند پلتفرم مختلف صدور گواهینامه رویت شده و برخی اطلاعات کلیدی مربوط به آن نیز فاش شده است.

بر اساس گزارش وبسایت MySmartPrice، گلکسی واچ 7 با شماره مدل‌های SM-L310، SM-L305، SM-L300 و SM-L315 اخیرا در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) رویت شده است. همچنین این گواهینامه به ساعت هوشمند گلکسی واچ FE با شماره مدل SM-R861 نیز اشاره دارد.

ساعت‌های گلکسی واچ با شماره مدل‌های SM-L300 و SM-L310 صرفا از اتصال وای‌فای پشتیبانی نموده و مدل‌های SM-L305 و SM-L315 نیز احتمالا مجهز به اتصال LTE خواهند بود. مدل‌های SM-L300 و SM-L310 احتمالا به‌ترتیب از طول قطر 40 و 44 میلی‌متری برخوردار خواهند بود. بعلاوه فهرست مربوط به گواهینامه نشان می‌دهد که مدل SM-L305 با قابلیت اتصال LTE و پشتیبانی از شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی روانه بازار خواهد شد.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 5 از فناوری شارژ بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی می‌کنند. شارژ بی‌سیم 15 واتی جدید دارای شماره مدل EP-OL300 است. متاسفانه فهرست FCC در خصوص تراشه یا باتری مورد استفاده در سری گلکسی واچ 7 هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نداده است.

برای اطلاع از ویژگی‌های احتمالی سری گلکسی واچ 7 بایستی یادآور شد که سری گلکسی واچ 6 مجهز به تراشه 5 نانومتری اگزینوس W930 شامل 2 هسته پردازشی کورتکس A55 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است. همچنین این مدل مجهز به یک باتری 425 میلی‌آمپرساعتی بوده و با رابط کاربری OneUI Watch 5 مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS 4 روانه بازار می‌شود.

شایان به ذکر است که بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست، گلکسی واچ FE با شماره مدل SM-R861 همانند گلکسی واچ 4 از فناوری شارژ بی‌سیم کندتر با توان 5 واتی پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ اخیرا آخرین نسخه از رابط کاربری OneUI Watch را بر روی گلکسی واچ FE تست کرده است.

به‌طور خلاصه سری گلکسی واچ 7 در 3 مدل مختلف ارائه خواهد شد. در این میان 2 مدل با اتصال LTE و بدون آن عرضه شده و یک مدل نیز همان گلکسی واچ FE خواهد بود (این نسخه احتمالا از اتصال LTE پشتیبانی نخواهد کرد).


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

داروی جدید مبتلایان به آپنه خواب را از دستگاه کمک‌تنفسی بی‌نیاز می‌کند