خاندوزی: حقوق کارکنان و یارانه‌نقدی در حال پرداخت است


خاندوزی: حقوق کارکنان و یارانه‌نقدی در حال پرداخت است

میزان: سخنگوی اقتصادی دولت از پرداخت حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و یارانه‌های نقدی خبر داد و گفت: پرداخت‌ها در حوزه اجرایی بانک‌ها امروز ادامه دارد. سید احسان خاندوزی با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت وزیران گفت: این جلسه با ریاست...

خاندوزی: حقوق کارکنان و یارانه‌نقدی در حال پرداخت است

میزان: سخنگوی اقتصادی دولت از پرداخت حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان و یارانه‌های نقدی خبر داد و گفت: پرداخت‌ها در حوزه اجرایی بانک‌ها امروز ادامه دارد.

سید احسان خاندوزی با اشاره به برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت وزیران گفت: این جلسه با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای هیئت دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را ارائه کردند.

وی افزود: در جلسه امروز هیئت دولت، وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارائه کردند که براساس آن در تامین کالا‌های اساسی، حوزه انرژی و سوخت، در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی وجود ندارد.

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه درحوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است گفت: اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد امروز ادامه خواهد یافت.

خاندوزی به گزارش وضعیت شاخص‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: شرایط با ثبات و تحت مدیریت بخش‌های اقتصادی است و مقرر شد که کمیته ستاد اقتصادی دولت به شکل روزانه این پایش مستمر را تا پایان دوره ماموریت این دولت بدون ساعتی خلل، به شکل روزانه ادامه دهند.

وی تاکید کرد:گزارش‌ها به معاون اول ارائه خواهد شد و در صورت نیاز به تدابیر فوریتی، این اتفاق رخ می‌دهد.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آغاز تولید در اولین میدان نفتی «تمام ایرانی» در دولت مردمی آغاز تولید در اولین میدان نف...