سرقت از خانه ها و بیمارستان با پابند الکترونیکی در تهران + جزییات


سرقت از خانه ها و بیمارستان با پابند الکترونیکی در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 27 اردیبهشت ماه در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت از یک خانه در محدوده افسریه تهران، تیمی از ماموران برای...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 27 اردیبهشت ماه در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت از یک خانه در محدوده افسریه تهران، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان داشت: با حضور ماموران در محل مشخص شد که سارق یک نفر بوده که با تخریب قفل درب ساختمان وارد منزل شده و با سرقت 100 میلیون ریال وجه نقد از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با تحقیقات میدانی چهره متهم و هویت وی شناسایی شد و در ادامه به دست آمد متهم سابقه دار بوده و دارای پابند الکترونیکی است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: با اجرای طرح پایش الکترونیکی و مشخصات متهم به تیم های گشت انتظامی اعلام و گشت زنی های انتطامی ادامه داشت تا اینکه خبر دیگری نیز مبنی بر سرقت از بیمارستانی در همان محدوده اعلام شد.

این مقام پلیسی به رد یابی متهم سابقه دار و تطبیق محل حضور متهم و محل سرقت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بلافاصله تیمی از ماموران به محل حضور متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم را پس از در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند و تعدادی لوازم بیمارستانی از متهم کشف شد.

سرهنگ قاسم پور به اعتراف متهم به 10 فقره سرقت از منازل مسکونی و اماکن خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت: کماکان کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت توصیه و هشدار های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با سامانه 110 تماس گرفته و پلیس را در جریان بگذارند.


سرقت از خانه ها و بیمارستان با پابند الکترونیکی در تهران + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محور کندوان از این ساعت یکطرفه شد