پیام‌های تسلیت مدیران و فعالان اقتصادی در پی شهادت رئیس‌جمهور


مدیران و مسوولان سازمان‌ها، شرکت‌ها و فعالان اقتصادی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور را تسلیت گفتند.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

در پی شهادت خادم جمهور، مدیران سازمان، شرکت‌ها و فعالان اقتصادی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور را تسلیت گفتند.

تسلیت دبیرکل اوپک برای شهادت رئیس‌جمهور

صفحه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: هیثم الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و کارکنان دبیرخانه این سازمان، درگذشت غم‌انگیز حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را به خانواده ایشان، رهبری، مردم ایران و کل خانواده اوپک تسلیت می‌گوید.

پیام‌های تسلیت مدیران و فعالان اقتصادی در پی شهادت رئیس‌جمهور/ در حال به‌روزرسانی

آیت الله رییسی مظهر خدمت بی دریغ برای ملت ایران بود

سید محمد هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی شهادت جانسوز ریاست جمهوری اسلامی ایران در پیامی گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی را که مظهر خدمت بی‌دریغ برای ملت ایران بود را به رهبرانقلاب و مردم کشورمان تسلیت عرض می‌نمایم و برای همه دل‌های بی‌قرار از حضرت صاحب‌الزمان علیه السلام طلب صبر می‌کنم.

حق مسلم خادم الرضا رئیس جمهور محبوب مردم ایران اسلامی شهادت بود

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون در پیام شهادت حضرت آیت الله ابراهیم رئیسی نوشت: بدون تردید شهادت در راه خدا این عالی ترین و برترین درجه و رتبه هستی، حق مسلم خادم الرضا رئیس جمهور محبوب مردم ایران اسلامی بود از این رو باید به روح مطهر و متبرک او در شب میلاد حضرت امام رضا علیه‌السلام تبریک گفت.

بی شک روح عظیم رئیس جمهور عزیزمان و همراهان وی به امام شهداء، خیل شهدای انقلاب، سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیوسته و فقدان ایشان مصیبتی جانسوز برای جامعه بزرگ ایران اسلامی است.

اینجانب به نمایندگی از آحاد تعاونگران، شهادت خادم الرضا، خادم جمهور ایران، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان واقعی بخش تعاون کشور و وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم این

استان و سایر همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر عج، نایب گرامیش رهبری والامقام امام خامنه ای و ملت شهید پرور ایران تسلیت عرض مینمایم. یادش در دلها باقی خواهد ماند و راهش مستدام خواهدبود.

آیت الله رئیسی، سیدالشهدای خدمت است

مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در پیام تسلیت نوشت: شهادت، خلعت زیبای رسایی است که بر قامت رشید بزرگمردانی چون شهداء؛ رجایی‌ها، سلیمانی‌ها و رئیسی‌ها راست می‌آید، همانانی که صادقانه و تا پای جان، پای عهد و بیعت خود با خداوند متعال ماندند.

سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه)، در ایام حیات طیبه خویش نیز شاهدی شهید بود که مرگی جز شهادت زیبنده او نبود.

حقیر، شهادت اسوه مجاهدت و با اخلاص خدمت، سید محرومان، خادم الرضا علیه السلام و خادم جمهور ایران، رئیس جمهور محبوب مردمی، حضرت آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی(رضوان الله تعالی علیه) حقیقت انسان تراز انقلاب اسلامی و همراهان معزز انقلابی را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت و تبریک می‌گویم و برای روح ملکوتی آن یار و امید مغتنم سفرکرده که اوصاف و اخلاق ویژه شهدا من الجمله تواضع، اخلاص، ولایت مداری، توحید و بی قراری در خدمت و ... در هستی منورش مستمر بود، اعلی درجات مسئلت می‌کنم و از خداوند جلیل می‌خواهم که ما را نیز در جرگه قافله شهیدان و شاهدان قرار دهد. برای سربلندی ایران عزیز و قوی؛ استوار ایستاده ایم و جهانیان بدانند با آسمانی شدن خدمتگزاران شهید در سد آهنین ملت مقتدر خللی ایجاد نخواهد شد.

آیت‌الله رئیسی، از روسای جمهور محبوب، بااخلاص و انقلابی بود

شمس الدین فرزادی، پورمدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در پیامی نوشت: در ایام ولادت ولی نعمت ایرانیان حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا علیه السلام، خبر دردناک حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه، مردم ایران اسلامی را عزادار کرد.

خادم الرضا، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، از روسای جمهور محبوب، بااخلاص و انقلابی کم‌نظیر پس از انقلاب اسلامی، لحظه‌ای از تلاش برای خدمت‌رسانی به ملت ایران، دست برنداشت و در این راه از جان خویش نیز مضایقه نکرد و در شب میلاد شمس‌الشموس، به امام شهدا، شهدا و حاج قاسم سلیمانی پیوست.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه جانکاه، به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، اجری عظیم برای درگذشتگان و صبری جمیل برای دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال و ساحت مقدس حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام مسئلت می‌نمایم.

آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشت

بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت و نوشت: ضایعه فقدان و شهادت خادم الرضا رئیس جمهور محبوب و پر تلاش حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان ایشان که در حین خدمت به ملت شریف ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

آیت‌الله رئیسی با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم به‌ویژه طبقه کم‌درآمد، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشت و عمر با برکت خویش را صرف خدمت به آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب، جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران نمود.

این مصیبت جانگداز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران، خاندان مکرم شهیدان خدمت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با پیامبر اعظم (ص) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

آیت‌الله رئیسی، مظهر خدمتگزاری به مردم، حامی مستضعفان و پیگیر عدالتخواهی بود

رضا ایلاتی، مدیرعامل هلدینگ پایا ترابر سینا در پیامی نوشت: کشور عزیزمان ایران، در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و پرتلاش، نشسته است که مظهر خدمتگزاری به مردم، حامی مستضعفان و پیگیر عدالتخواهی و تحقق ارزش‌ها بود.

شهادت یار دیرین انقلاب، هشتمین رئیس جمهوری ایران اسلامی و خادم الرضا و همراهان ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خادمان ملت، تسلیت عرض می‌کنم.

اگرچه شهادت این مرد بزرگ و دیگر همراهان شهید ایشان، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ملت بزرگ ایران است، اما رویکردها و گام‌های بلند ایشان در مسیر خدمتگزاری به مردم، توسط دیگر سربازان و همسنگران ادامه خواهد یافت.

بی شک دعای خیر ملت شریف ایران بدرقه روح مطهر ایشان و یاران شهیدشان خواهد بود و خدمات پرشمار او در یادها خواهد ماند.

روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور را ادامه خواهیم داد

محمدرضا موثقی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) در پیام تسلیت نوشت: شهادت هنر مردان خداست و شهادت ریاست محترم جمهوری، خادم ملت حجت‌الاسلام رئیسی، مصداق این جمله تاریخی از حضرت امام خمینی(ره) است.

ضایعه شهادت این خادم آستان مقدس امام علی‌ بن‌ موسی‌ الرضا (علیه‌السلام)و همراهانشان را در ایام متعلق به حضرت ضامن ثامن به محضر قطب عالم امکان، امام عصر حضرت بقیه الله‌العظم، مقام معظم رهبری، مردم قدر شناس ایران عزیز و بازماندگان ایشان، تسلیت عرض می‌کنیم.

بی شک در سایه رحمت الهی و با تاسی از روحیه خستگی ناپذیر رئیس جمهور فقید کشورمان، خدمتگزاران نظام راه شهدای گرانقدر این حادثه دردناک را در عرصه خدمت به مردم ادامه خواهند داد.

شهادت حین خدمت، نصیب مردان مخلص خدا می‌شود

«محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیات همراهشان را به خانواده بزرگ پست تسلیت گفت و نوشت: بی‌شک شهادت حین خدمت، تنها نصیب مردان مخلص خدا می‌شود. آنانی که جز رضایت معبود و خدمت به مخلوق، آرزویی ندارند و حاضرند در این مسیر الهی جان شیرینشان را هم ایثار کنند.

ملت ایران امروز داغدار یکی از همین خادمانش است. مردی از سلاله پیامبر (ص) که صفای باطن، اخلاص عمل و روحیه جهادیش برای حفظ کیان و عزت جمهوری اسلامی ایران، وصف‌نشدنی است.

بی‌تردید شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان خدمت‌گذارشان، ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه انقلابی ایران است، اما داشتن رهبری فرزانه و مدیریت مدبرانه ایشان، این غم بزرگ را تسلی بخشیده و آرامش را بر قلب‌هایمان مستولی می‌کند.

شهادت خادم جمهور، ایران اسلامی و دوستدارانش را در بهت و ماتم فرو برد

مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد، در پیامی نوشت: شهادت خادم الرضا (ع)، خادم جمهور و چهره محبوب، محجوب و مردمی، حضرت آیت الله دکتر رئیسی و هیات همراه، ایران اسلامی و دوستدارانش را در بهت و ماتم فرو برد.

این مرد نستوه، با تقوا و خدوم که عمر با برکت خود را در راه خدمت بی‌منت و صادقانه به محرومان و پاسداری از نظام و انقلاب سپری کرد و در این مسیر، به فیض عظمای شهادت نائل آمد، مصداق مجاهد فی سبیل اللّه و سرباز فداکار وطن و رهبری بود که خدمات ماندگارش در تاریخ این سرزمین قهرمان ساز و افتخار آفرین، فراموش نخواهد شد.

تلاش آیت الله رئیسی برای آبادانی ایران اسلامی

علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران در پیامی به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه وی گفت: شهادت جانسوز سید شهدای خدمت، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی و جمعی از یاران و همراهان ایشان را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران عزیز در مسیر تلاش برای آبادانی ایران اسلامی با بذل جان خود به همگان نشان داد که سعادت و خوش عاقبتی جز با تلاش و خدمت صادقانه به مردم به ویژه محرومان ممکن نخواهد بود.

بی شک ایران عزیز با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و ادامه مسیر خدمت توسط مسئولین و خدمت گزاران در دولت؛ همچنان مسیر توسعه و پیشرفت را طی خواهد کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر

«مصطفی رجبی مشهدی» رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر در پیامی برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور ایران و همراهان ایشان، نوشت: بدینوسیله شهادت خادم الرضا خادم جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه که در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی به شهادت رسیدند را به محضر رهبر معظم انقلاب، وزیر محترم نیرو و مجموعه همکاران صنعت برق کشور، خانواده‌های آن عزیزان و ملت گرامی ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

بی تردید آثار خدمات ایشان که عمر شریف خود را در راه پیاده سازی عدالت، اجرای قوانین و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی ایران صرف نموده و در راه خدمت به آبادانی کشور به مقام رفیع شهادت نائل گردید، برای همیشه در یادها و خاطره ها باقی خواهد ماند.

این خبر تکمیل می‌شود..



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خودروهای وارداتی در بازار بدون مشتری باقی ماندند