با این کارت گرافیک جدید Palit نگران گرمای GPU خود نباشید [تماشا کنید]


با این کارت گرافیک جدید Palit نگران گرمای GPU خود نباشید [تماشا کنید]

برند Palit از کارت‌های گرافیک رده بالای سری GameRock خود با یک محصول جذاب رونمایی کرد. این GPU جدید RTX 4080 SUPER GameRock نام داشته و به جای یک خنک‌کننده بادی معمولی، از سیستم خنک‌کننده هیبریدی بهره‌مند شده است. شرکت پلیت (Palit Group)...

برند Palit از کارت‌های گرافیک رده بالای سری GameRock خود با یک محصول جذاب رونمایی کرد. این GPU جدید RTX 4080 SUPER GameRock نام داشته و به جای یک خنک‌کننده بادی معمولی، از سیستم خنک‌کننده هیبریدی بهره‌مند شده است.

شرکت پلیت (Palit Group) که به عنوان یک تولید کننده تخصصی کارت گرافیک و یکی از بزرگترین شرکای AIB انویدیا شناخته می‌شود، به تازگی یک کارت گرافیک مجهز به سیستم خنک‌کننده هیبریدی را در رسانه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته است.

این شرکت یک کلیپ 12 ثانیه ای از کارت گرافیک Game Rock را به اشتراک گذاشت که دارای سه فن خنک کننده و یک بلوک آب است. بنابراین به نظر می رسد این کلیپ یک کارت گرافیک را نشان می دهد که از یک راه حل ترکیبی خنک کننده آب و هوا برای پایین نگه داشتن دمای خود استفاده می کند.

کارت‌های گرافیک سری GameRock با خنک‌کننده هیبریدی بازمی‌گردد

به گزارش Techpowerup، هنگامی که این شرکت در ژانویه امسال مجموعه جدید GPUهای خود با طراحی سفارشی را روانه بازار کرد، تنها شاهد مدل‌های GamingPro OC و JetStream OC بودیم و به شدت فقدان محصولات رده بالایی همچون سری GameRock با خنک‌کننده‌های گوناگون حس می‌شد.

حالا به نظر می‌رسد که این شرکت برای این سری کارت‌های گرافیک خود برنامه‌های بزرگی داشته و در جریان رویداد کامپیوتکس 2024 که ماه آینده برگزار می‌شود، شاهد معرفی GPUهای جدید این شرکت خواهیم بود.

کارت‌های گرافیک سری GameRock با خنک‌کننده هیبریدی بازمی‌گردد

ویدئوی کوتاه منتشر شده توسط این شرکت یک کارت گرافیک RTX 4080 SUPER GameRock را به نمایش می‌گذارد. این کارت گرافیک از طراحی سفارشی با الگوی اکریلیک بهره‌مند شده و به نظر می‌رسد که چهار اسلات از فضای داخلی کیس شما را اشغال خواهد کرد.

در بخش بادی سیستم خنک‌کننده از سه فن بزرگ استفاده شده که با یک هیت سینک بزرگ وظیفه تهویه را بر عهده دارند.

کارت‌های گرافیک سری GameRock با خنک‌کننده هیبریدی بازمی‌گردد

در ادامه ویدئو GPU مورد بحث حرکت کرده و ما متوجه می‌شویم که اتصالات خنک‌کننده مایع نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. بنابراین، کارت گرافیک جدید RTX 4080 SUPER GameRock از برند Palit قرار است سیستم خنک‌کننده هیبریدی (هوا + مایع) را به همراه داشته باشد.

در همین رابطه بخوانید:

- نسخه هیبریدی کارت گرافیک RTX 3080 Ti را اینجا ببینید؛ تبدیل پردازنده گرافیکی به کارت گرافیک

علاقه‌مندان به سیستم‌های خنک‌کننده مایع سفارشی (DIY) می‌توانند کارت گرافیک خود را به حلقه (لوپ) مایع خود متصل کرده و شاهد بالاترین عملکرد باشند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

داروی جدید مبتلایان به آپنه خواب را از دستگاه کمک‌تنفسی بی‌نیاز می‌کند