وزیر کشور: پیکرهای مطهر شهدا سه‌شنبه در تبریز بدرقه می‌شوند


وزیر کشور: پیکرهای مطهر شهدا سه‌شنبه در تبریز بدرقه می‌شوند

فارس: وزیر کشور با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، گفت: پیکر‌های مطهر شهدا روز سه‌شنبه یکم خرداد از میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و سپس جهت مراسم‌های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل خواهند شد. احمد وحیدی ظهر امروز...

وزیر کشور: پیکرهای مطهر شهدا سه‌شنبه در تبریز بدرقه می‌شوند

فارس: وزیر کشور با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، گفت: پیکر‌های مطهر شهدا روز سه‌شنبه یکم خرداد از میدان شهدا تا مصلای تبریز بدرقه و سپس جهت مراسم‌های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل خواهند شد.

احمد وحیدی ظهر امروز پس از شرکت در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بدرقه پیکر‌های مطهر شهدای سانحه سقوط بالگرد، گفت: شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم و مردمی و خستگی‌ناپذیر و شهید آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز و نماینده، ولی فقیه در استان و شهید امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و شهید مالک رحمتی استاندار محبوب و پرتلاش آذربایجان شرقی و همچنین ریاست تیم حفاظت و کادر پرواز را به محضر رهبر انقلاب و مردم شریف ایران و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی و تبریز تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به انتقال پیکر‌های مطهر شهدا از محل حادثه به تبریز، گفت: پیکر‌های مطهر شهدا به تبریز منتقل شده و مراحل قانونی کار انجام می‌شود.

وحیدی افزود: مراسم باشکوه بدرقه پیکر‌ها فردا از ساعت ۹.۳۰ صبح از میدان شهدا تا مصلا تبریز برگزار خواهد شد و سپس پیکر این شهیدان جهت مراسم‌های پیش‌بینی‌شده به تهران منتقل خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا خبر ارتحال حضرت امام با تاخیر منتشر شد؟