بازیگران ساعت خوش بعد 30 سال + سرنوشت های عجیب و غریب !


بازیگران ساعت خوش بعد 30 سال + سرنوشت های عجیب و غریب !

ستاره‌های « ساعت خوش » حالا پس از گذشت سی سال از تولید این مجموعه به چه سرنوشتی رسیده‌اند. ستاره شدند، ستاره بودند، ستاره هستند. برای همه آنهایی که آثار تلویزیون را در دهه...

ستاره‌های « ساعت خوش » حالا پس از گذشت سی سال از تولید این مجموعه به چه سرنوشتی رسیده‌اند. ستاره شدند، ستاره بودند، ستاره هستند.

برای همه آنهایی که آثار تلویزیون را در دهه هفتاد به یاد می‌ آورند، «ساعت خوش» اهمیت ویژه‌ ای دارد. مهران مدیری با جمع کردن یک تیم کاربلد و حرفه‌ ای این مجموعه آیتمی کمدی را ساخت و باعث شهرت بازیگران زیادی از جمله رضا عطاران ، نصرالله رادش، سعید آقاخانی ، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، حمید لولایی ، یوسف صیادی و ... شد؛ بازیگرانی که بسیاری از آنها توانستند بعدها از این شهرت استفاده کنند و در سینما و تلویزیون به جایگاه ویژه‌ای برسند، بعضی دیگر در همان سطح باقی ماندند و عده‌ای هم مجالی برای رسیدن به جایگاه‌هایی بالاتر به دست نیاوردند.

این روزها با انتشار اظهارنظرهایی از نصرالله رادش و ارژنگ امیرفضلی، خاطرات شیرین آن دوران برایمان زده شده است. به این بهانه در این پرونده نگاهی داریم به سرنوشت بازیگران مطرح ساعت خوش سی‌سال بعد از تولید آن.


بازیگران ساعت خوش بعد 30 سال + سرنوشت های عجیب و غریب !

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازیگر نقش بانو یئون در سریال سرزمین بادها را بشناسید ؟! + بیوگرافی و عکس