فوق ستاره والیبال ژاپن و وداع با بهترین لیگ جهان


فوق ستاره والیبال ژاپن و وداع با بهترین لیگ جهان

ران تاکاهاشی فوق ستاره والیبال ژاپن، ایتالیا را به مقصد سانتوری ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، والیبال ژاپن در چند سال اخیر و به لطف فلیپ بلین با تغییر و تحول قابل توجهی مواجه شده و پیشرفت چشمگیری داشته است. آن‌ها نه تنها اکنون بالاتر از ایران قدرت اول والیبال آسیا محسوب می‌شوند که حتی در دنیا نیز از مدعیان هستند تا جایی که سال گذشته مقام سوم لیگ ملت‌ها را از آن خود کردند.

یکی از ستاره‌های اصلی ژاپن در دو سه سال اخیر ران تاکاهاشی بوده است. بازیکنی که قطر یوکی ایشیکاوا در تیم ملی ژاپن محسوب می‌شود و به همراه یوجی نیشیدا مثلث ترسناک سامورایی‌ها را تشکیل می‌دهند. در واقع به جرات می‌توان گفت که تاکاهاشی یکی از عوامل اصلی موفقیت ژاپن بوده است.

2024149

این فوق ستاره ژاپنی در بخش باشگاهی نیز فصلی به یاد ماندنی را پشت سر گذاشت. جایی که او در ترکیب تیم مونزا ایتالیا نمایش‌های درخشانی داشت و با این تیم ضمن خلق شگفتی به فینال بهترین لیگ والیبال دنیا صعود کرد. هر چند که آنها در فینال کار را به پروجا واگذار کردند و از قهرمانی بازماندند.

با این حال دوران حضور تاکاهاشی در مونزا خیلی زود به پایان رسید چراکه او تصمیم گرفته در فصل پیش رو به کشورش بازگردد و برای سانتوری ژاپن به میدان برود. سانتوری از پرافتخارترین تیم‌های ژاپن محسوب می‌شود که سال گذشته نیز موفق شد قهرمانی آسیا را از آن خود کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران بدون کاپیتان مشهور