بی‌شک فقدان آیت‌الله رئیسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثلمه جبران ناپذیری است


بی‌شک فقدان آیت‌الله رئیسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثلمه جبران ناپذیری است

دکتر محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تألم و تأثر قلبی ضایعه عروج ملکوتی و شهادت عارفانه خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس جمهور انقلابی و جهادی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر فهیم و ساعی امور خارجه دکتر حسین امیرعبدالهیان و نماینده مردمی و فرهیخته ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب کلانشهر تبریز آیت‌الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم و استاندار خدوم و پرتلاش آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی و سایر همراهان در سانحه تلخ و ناگوار سقوط بالگرد در راه خدمت به کشور و اسلام را محضر امام عصر ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و عموم شیعیان و آزادگان و محرومان جهان بویژه مردم شریف و قدرشناس ایران تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک فقدان و شهادت آیت‌الله رئیسی رحمةالله‌علیه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثلمه جبران ناپذیر است، ایشان در مدت حضور در جایگاه ریاست قوه قضاییه و سپس به عنوان رئیس جمهور در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی پشتوانه مستحکمی برای جذب و ارتقاء اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها بوده‌اند. همه‌ی تلاش‌ها و خدمات این شهید بزرگوار در خاطره تاریخی نظام اسلامی به یادگار خواهد ماند.
دکتر محمدعلی کی‌نژاد
رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محور کندوان از این ساعت یکطرفه شد